پرداخت وام به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با رایزنی‌ بسیج دانشجویی با صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویانی که در قالب کاروان‌های بسیج در ایام اربعین به عتبات سفر می‌کنند، یک میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری فارس، وحید شورابی دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: طی رایزنی‌هایی که بسیج دانشجویی با صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی داشته، تسهیلاتی برای دانشجویانی که در قالب کاروان‌های بسیج دانشجویی در ایام اربعین حسینی به عتبات عالیات سفر می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی همکاری خوبی در رابطه با سفر به عتبات با دانشجویان داشته و بر همین اساس وامی که برای سفر اربعین در نظر گرفته شده به مبلغ یک میلیون تومان است. بنا داریم این تسهیلات در مرحله اول به 2 هزار نفر از دانشجویانی که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند و با کاروان بسیج دانشجویی در مراسم اربعین حسینی همراه خواهند بود، اختصاص یابد.

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر منابع این تسهیلات تأمین شود، همه دانشجویانی که علاقه‌مند هستند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. ظرفیت 2 هزار نفر برای این طرح محدود است و تلاش داریم منابع بیشتری تأمین شود تا دانشجویان بیشتری بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

شورابی تصریح کرد: این تسهیلات در قالب بسته حمایتی بسیج دانشجویی و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد است که به زودی جزئیات بیشتری از آن را اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی هم برای خروج دانشجویان مشمول دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده، اظهار داشت: سال گذشته با همکاری بسیج دانشجویی نظام وظیفه و نهاد مقام معظم رهبری مشکل نظام وظیفه 18 هزار دانشجوی مشمول دانشگاه آزاد اسلامی حل شد و بدون گذاشتن وثیقه و از طریق ثبت‌نام در سامانه‌ای که بسیج دانشجویی در نظر گرفته بود از این تسهیلات برخوردار شدند.

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال نیز این تسهیلات پابرجاست و دانشجویان مشمول دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند برای سفر به عتبات در اربعین از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 969441

وب گردی

وب گردی