آغاز تمرینات ورزشی دانش آموزان معلول مدارس استثنایی  برای ایجاد تیم ملی

دانش آموزان معلول مدارس استثنایی منطقه 11 با تمرینات رشته جدید ورزشی "پدل" padel)) خود را برای ایجاد تیم ملی این رشته نوین آماده می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، فرشاد داودی شهردار ناحیه 3 منطقه 11 با بیان این که مدیریت شهری در زمینه سلامت و حفظ قوای جسمی دانش آموزان به ویژه افراد دارای معلولیت برنامه های ویژه ای را با مشارکت آموزش و پرورش در دست اجرا دارد؛ به اقدامات انجام شده برای معرفی و فعالیت کودکان استثنایی مدارس سطح منطقه برای ورود به رشته نوین ورزش پدل اشاره کرد و گفت: از سوی اداره اجتماعی و فرهنگی این ناحیه برنامه هایی ترتیب داده شد تا دانش آموزان معلول فعالیت های بدنی بیشتر و هدفمندی داشته باشند.

داودی افزود: ورزش پدل هم اکنون در سطح جهانی برای افراد دارای معلولیت برنامه دارد و ما نیز در همین راستا این رشته را برای کودکان امتحان کردیم تا بتوانیم از بین علاقمندان، تیم ملی این رشته را راه اندازی کنیم.

به گفته داودی این ورزش نخستین بار است که برای کودکان معلول در محله های مرکزی پایتخت انجام می شود و 20 دانش آموز از مدارس استثنایی "اشرفی اصفهانی" و "سرور " تمرینات خود را از هفته گذشته در مجموعه ورزشی رودکی آغاز کردند.

"ورزش نوین پدل از ابداعات جدید صنعت ورزش است که شباهت بسیار زیادی به تنیس و اسکواش دارد و به همین دلیل به احتمال زیاد در میان طرفداران این دو رشته ورزشی محبوب خواهد شد."

انتهای پیام/

کد خبر: 969444

وب گردی

وب گردی