صانعی: هنوز نمی دانیم در چه سطحی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک گفت: تنها چیزی که ما را نسبت به تیم های برتر دنیا نگران می کند، این است که وضعیت‌مان نسبت به تیم های دیگر را نمی دانیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال المپیک اظهار داشت: پس از برگزاری تمرینات مختلف و اجرای برنامه های تکنیکی و تاکتیکی؛ عصر دیروز ملی پوشان بازی دوستانه با منتخب اسلامشهر که با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان بودند، برگزار کردیم. نکته جالب توجه اینکه تعداد 5 بازیکنی که قبلا در تمرینات تیم ملی فوتسال المپیک حضور داشتند در این تیم بازی می کردند.

وی افزود: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. جوانان با انگیزه و بازیکنان با تجربه ای داشتند. در واقع بازی تمرینی بود که ملی پوشان نیاز به آن داشتند. ما به اهداف تمرینی خود تا حدودی در این مسابقه رسیدیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک تصریح کرد: برای اینکه به بازیکنان روحیه دهیم یک اردوی تفریحی و تمرینی دو روزه در شمال برایشان در نظر گرفته ایم که بازیکنان علاوه بر کسب روحیه، تمرینات خود را برگزار کنند.هفته آینده نیز از 31 تا 4 مهر اردو داریم تا بازیکنان بتوانند در اردوهای نهایی تمرنیات بیشتری را برای آمادگی در مسابقات برگزار کنند.

صانعی در پایان گفت: وضعیت تیم خوب است تنها چیزی که ما را نسبت به تیم های برتر دنیا نگران می کند این است که وضعیتمان نسبت به تیم های دیگر نمی دانیم. چون با تیمهای در حد بالا بازی نکرده ایم و نمی دانیم در چه سطحی هستیم.به جز بازی با ایتالیا، دنبال این بودیم که حداقل چند بازی با تیم های برتر دنیا انجام دهیم و بدانیم کجای فوتسال جوانان در دنیا قرار داریم. نقاط ضعف و قوت خود را بدانیم و برنامه ریزی کنیم.بحث تمرین و مسابقه کاملا متفاوت است. در شرایط تمرینی بازیکنان وضعیتشان بسیار متفاوت تر از شرایط مسابقه است و ما نیاز داریم تا بازیکنان در شرایط مسابقه مرتبا قرار بگیرند.به هر حال امیدواریم بازیکنانی که انتخاب کردیم و با بازی های داخلی و تمریناتی که انجام می دهیم، بهترین عملکرد را در رقابتهای 2018 آرژانتین داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 969450

وب گردی

وب گردی