پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات والیبال قهرمانی جهان، مقابل کوبا به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود از مسابقات والیبال قهرمانی جهان، مقابل کوبا به پیروزی رسید.

سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، جواد معنوی نژاد، محمد موسوی، علی شفیعی و مهدی مرندی (لیبرو)ازیکنان شروع کننده ایران در بازی مقابل کوبا در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی جهان بودند.

در ست نخست بازی، تیم ایران با مشکلاتی در دریافت اول، هماهنگی و حمله روبرو بود و بازیکنان کوبا با استفاده از این نقاط ضعف و حملات موثرتر برتری خود را در زمین حفظ کرده و فاصله امتیازی زیادی ایجاد کردند. بازیکنان کوبا در این ست، 17 امتیاز از اسپک کسب کردند در حالی سهم ایران تنها 8 امتیاز بود. بازیکنان ایران 8 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند. نتیجه ست نخست 25 بر 17 برای کوبا بود.

بازیکنان ایران در ست دوم به خودشان آمدند و با ریکاوری روحی توانستند بازی همیشگی و روان خود را ارائه کنند. سعید معروف، کاپیتان و پاسور تیم ملی ایران در مدیریت بازیکنان درون زمین، نقش بسزایی داشت. شاگردان کولاکوویچ در ست دوم، عملکرد فوق العاده ای در دفاع روی تور و استفاده از اشتباهات حریف داشتند. نتیجه ست دوم که 26 دقیقه طول کشید، 25 بر 18 برای ایران بود.

تنها حربه بازیکنان کوبا در ست سوم نیز، استفاده از قدرت پرش و اسپک های خود بود ولی بازیکنان ایران در دفاع روی تور بهتر از حریف عمل کردند و در نهایت با کمک اشتباهات حریف 25 بر 22 برنده ست شدند. بازیکنان ایران تا پایان این ست 37 امتیاز از اسپک، 9 امتیاز از دفاع روز تور، یک پوئن سرویس توسط سعید معروف و 20 متیاز از اشتباهات حریف کسب کردند.

برتری تیم ایران در ست چهارم نیز محسوس بود و تیم ایران توانست با امتیاز 25 بر19 مقابل کوبا به برتری برسد و در مجموع با برتری 3 بر یک مقابل این حریف به پیروزی برسد.

تیم ایران در دو بازی گذشته خود به ترتیب مقابل پورتوریکو و بلغارستان به پیروزی رسیده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969540

وب گردی

وب گردی