برگزاری دومین نشست مشورتی مسابقات بین‌المللی دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت

دومین نشست مشورتی برگزاری مسابقات بین المللی دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دومین جلسه مشورتی برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت (جام مقاومت) با حضور سردار حکیم جوادی مسئول تربیت بدنی سپاه قدس، سردار آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران، سردار رحیم میرجلیلی مسئول سازمان ورزشی بسیج، سردار باران چشمه مسول تربیت بدنی نیروهای مسلح، سردار صفازاده مسئول مرکز مطالعات فرهنگی سپاه، سردار مشایخی مسئول سابق بسیج ورزشکاران، دکتر هادویی نماینده مجمع بیداری اسلامی و دکتر کمال جوانمرد مدیرکل اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در اداره‌کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست مشورتی پس از بحث و تبادل نظر در خصوص اهداف و رسالت این دوره از مسابقات پیشنهاد شد که شعار این بازی‌ها «فلسطین الأرض المسلمین» باشد و کشورهای فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و ایران در این بازی‌ها در بخش برادران در رشته های فوتسال، بسکتبال، تکواندو، کاراته و تیراندازی و نیز در بخش خواهران، در رشته های فوتسال و تکواندو شرکت کنند.

زمان این دوره از مسابقات 29 دی ماه سال جاری است که در تقویم ملی به عنوان روز غزه، "نماد مقاومت" نام‌گذاری شده است. لازم به ذکر است این مسابقات در سالن ها و اماکن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

در این نشست مشورتی، اعضا در خصوص چارت سازمانی مسابقات و کمیته های تخصصی چندگانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در آخر هم یکی از مصوبات این جلسه راه اندازی و تأسیس دبیرخانه دائمی مسابقات جام مقاومت در دانشگاه آزاد اسلامی بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969569

وب گردی

وب گردی