موسی خانی: واحد قزوین دستاورد بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه جهانی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: واحد قزوین نمونه بارز دستاورد بزرگ دانشگاه آزاد در عرصه جهانی است که با کسب رتبه‌های برتر در علم ربو‌کاپ جایگاه جهانی ویژه‌ای را کسب کرده و به نبوغ در علم رباتیک در عرصه جهانی شناخته شده است.

دکتر مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دستاوردهای آموزشی و کیفیت آموزش در این واحد دانشگاهی گفت: مهم‌ترین دستاورد یک واحد آموزشی مهارت آموزی و کسب مهارت برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است، دانشگاه آزاد قزوین در این زمینه عملکرد مناسبی داشته است تا جایی که بسیاری از فارغ التحصیلان این دانشگاه با کسب مهارت آموزی مناسب در مشاغل مهم و حساس داخلی و بین المللی فعالیت دارند.

وی درباره تبدیل دانشگاه آزاد به برترین دانشگاه کشور و کسب جایگاه جهانی خاطر نشان کرد: تبدیل دانشگاه آزاد به دانشگاه برتر کشور نیازمند ابتکارات و دستاوردهای جدیدی است که تا به امروز هم قدم‌های خوبی در این مسیر برداشته شده است و قطعا با تلاش و کوشش مداوم می توانیم جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را جزء صد دانشگاه برتر کشور قرار دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد با دانشگاه‌‌‌های مادر دولتی برابری دارند. واحد قزوین نمونه بارز دستاورد بزرگ دانشگاه آزاد در عرصه جهانی است که با کسب رتبه‌های برتر در علم ربو‌کاپ جایگاه جهانی ویژه‌ای را کسب کرده تا جایی که بسیاری از دانشگاه‌‌های مطرح جهان این واحد دانشگاهی را به نبوغ در علم رباتیک می‌‌شناسند.

موسی خانی یاد آور شد: اگر بخواهیم دانشگاه آزاد تبدیل به انتخاب اول هر دانشجو شود باید کلیه امکانات لازم پژوهشی و آزمایشگاهی و شرایط مناسب برای مهارت آموزی دانشجویان را فراهم کرده تا بتوانیم جذب حداکثری را در میان مراکز آموزش عالی کشور به خود اختصاص دهیم، که با توجه به شرایط موجود و گستردگی دانشگاه آزاد در سراسر کشور تا به امروز هم در این زمینه موفقیت چشمگیری را کسب کردیم.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی واحدهای دانشگاه آزاد در سایه اراده، تلاش و پشتکار مداوم می‌‌توانند به عنوان نماینده‌ای از این دانشگاه بزرگ حضوری کشور، در افق چشم انداز 1404 تبدیل به دانشگاه‌های برتر شده تا انتخاب اول هر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969572

وب گردی

وب گردی