صنهاجی: می‌خواهم پیروزی مقابل استقلال را تکرار کنیم

مهاجم تیم فوتبال السد قطر گفت: تمام بازیکنان تیم فوتبال السد اشتیاق زیادی دارند تا پیروزی بازی رفت مقابل استقلال را در دوحه هم تکرار کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روزنامه العرب قطر، حمزه الصنهاجی درباره دیدار برگشت تیم فوتبال السد مقابل استقلال در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تمام بازیکنان تیم فوتبال السد اشتیاق زیادی دارند تا پیروزی بازی رفت مقابل استقلال را در دوحه هم تکرار کنند. البته ما به اهمیت و امکان وقوع اتفاقات غیرمنتظره در این بازی ایمان داریم که این مسئله باعث هیجان و تلاش بیشتر ما برای رسیدن به پیروزی و به حداقل رساندن شانس موفقیت حریف می‌شود.

وی ادامه داد: دو هفته اخیر تأثیری در روند آماده‌سازی بازیکنان هر دو تیم به خاطر بازی‌های باشگاهی و ملی نداشته است. هیچ ترسی در تیم فوتبال السد قطر بابت خستگی نیست و شخصا امیدوام در بازی فردا با استقلال حضور داشته باشم.

دیدار برگشت السد مقابل استقلال ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) برگزار و تیم برنده راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. در بازی رفت السد با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه آزادی، استقلال را شکست داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969576

وب گردی

وب گردی