مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مشاور و رئیس دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه و تعدادی از معاونان و مدیران کل برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به سابقه شناخت خود از دکتر فاضل سنقری اشاره کرد و گفت: دکتر فاضل دارای سوابق و تجربیات ارزشمندی است و در مدت مسئولیت خود خدمات شایانی را انجام داده که قابل توجه و تقدیر است؛ اما با توجه به پیشنهاد دکتر طهرانچی در ادامه حضور، همکاری و فعالیت ایشان در دانشگاه، به عنوان مشاور رئیس دانشگاه و دبیرکل شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی منشا خدمات خواهد بود.

دکتر ولایتی در ادامه با اشاره به سوابق شناخت سال های طولانی و قبل از انقلاب دکتر محمد تقی موید، وی را فردی متدین، انقلابی و کارآمد توصیف کرد.

وی تصدی ریاست دفتر هیات موسس و امنا را به عنوان دفتری پرکار و بسیار مهم ارزیابی و برای وی آرزوی توفیق کرد.

همچنین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تاکید بر اینکه مدارس سماء باید بر پایه یک نظام تربیتی استوار باشد، گفت: در شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سماء علاوه بر اینکه رئیس دانشگاه و برخی معاونان حضور دارند، عده ای از صاحب نظران عرصه آموزش و پرورش نیز شرکت خواهند کرد.

دکتر طهرانچی با بیان اینکه این شورا، قوه عاقله سازمان سماء است، گفت: با توجه به تجربیات ارزشمندی که دکتر فاضل سنقری در آموزش و پرورش دارند به دبیر کلی این شورا انتخاب شده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه انتخاب دکتر موید را انتخابی شایسته برای تصدی ریاست دفتر هیات موسس و امنا دانست و ابراز امیدواری کرد که حضور ایشان در کمیسیون دائمی، شورای اقتصاد دانش بنیان، کمیته انتصابات و ... موثر و یک حرکت رو به جلو در دانشگاه باشد.

در ادامه دکتر فاضل سنقری با تشکر از حسن اعتماد دکتر ولایتی در بیش از یک سال گذشته و اعتماد مجدد ایشان و دکتر طهرانچی در انتصاب وی به عنوان مشاور رئیس و دبیرکل شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سماء، گزارشی از عملکرد دفتر هیات موسس و امنا ارائه کرد.

وی با بیان اینکه براساس اساسنامه جدید می بایست ماموریت سازمان سماء دستخوش یک تحول راهبردی شود، گفت: انضباط اقتصادی در سازمان سماء، انسجام و پیوستگی مدارس سما، ارتقای خدمات کیفی این مدارس، تنطیم و تدوین پیوست فرهنگی و تاکید بر تحقیق و توسعه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن آرزوی توفیق برای دکتر ولایتی و دیگر مسئولان دانشگاه در تثبیت خط انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد: دکتر موید با توجه به سوابق درخشانی که دارند در وظایف محوله موفق باشد.

دکتر محمدتقی موید مشاور و رئیس دفتر هیات موسس و امنا نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حسن اعتماد دکتر ولایتی از کلیه همکاران در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خواست که وی را در این ماموریت و مسئولیت مهم یاری کنند.

در این مراسم از خدمات و تلاش های دکتر فاضل سنقری در مدت مسئولیت تقدیر و محمدتقی موید به عنوان مشاور و رئیس جدید دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969578

وب گردی

وب گردی