نتایج آزمون دستیاری دندان‌پزشکی اعلام شد

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، نتایج آزمون دستیاری پزشکی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز سنجش آموزش پزشکی، اسامی پذیرفته‌شدگان سی و دومین دوره آزمون ورودی پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی (سال تحصیلی ۹۸-۹۷) از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد.

در این آزمون از ۱۸۲۱ نفر داوطلب حاضر در جلسه، ۷۱۲ نفر مجاز به انتخاب رشته‌محل و از میان آنان، ۳۴۶ نفر در دوره‌های دولتی و شهریه‌پرداز (دانشگاه‌های آزاد اسلامی و بخشی از ظرفیت دانشگاه شاهد) پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۱۱۷ نفر مرد (۸۲/۳۳ درصد) و ۲۲۹ نفر زن (۱۸/۶۶ درصد) هستند.

پذیرفته‌شدگان لازم است برای ثبت‌نام، بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و طبق زمان‌بندی که در سامانه اینترنتی دانشگاه اعلام می‌شود، به آن دانشگاه مراجعه کنند.

با توجه به اینکه زمان و نحوه ثبت‌نام در سامانه اینترنتی دانشگاه‌ها اعلام می‌شود، پذیرفته‌شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه‌های محل قبولی، باید به سامانه‌های مذکور مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام باید به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورت محرز شدن عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب، واجد شرایط نبودن فرد جهت شرکت و پذیرش در آزمون، مغایرت و عدم صحت مدارک و مغایرت اطلاعات اعلام شده، از ادامه تحصیل فرد جلوگیری می‌شود و ضمن لغو قبولی، داوطلب به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969601

وب گردی

وب گردی