دو مدیر باشگاه استقلال رفتنی شدند

دو عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال باید جای خود را به مدیران جدیدی بدهند و نهایتا تا دو ماه آینده، وزارت ورزش و جوانان باید جانشین این افراد را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بحث عدم به کارگیری بازنشستگان در تمام نهاد‌های کشور از مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شد و این موضوع به صورت جدی در حال پیگیری است، کما اینکه در وزارت ورزش و سایر فدراسیون‌های ورزشی هم شاهد هستیم شایعه تغییرات شکلی جدی به خود گرفته است.

یکی از باشگاه‌هایی که در رأسش، مدیران بازنشسته فعالیت می‌کنند، استقلال است؛ باشگاهی که در حال حاضر ۴ عضو هیات مدیره دارد. امیر حسین فتحی، جواد قراب، اکبر عباسی ملکی و حسن زمانی.

طبق بخشنامه و مصوبه‌ای که به دولت ابلاغ شده تمام نهاد‌ها باید تا ۲ ماه آینده با افراد بازنشسته قطع همکاری کرده و از افراد دیگری استفاده کنند که در هیأت مدیره باشگاه استقلال اکبر عباسی ملکی و جواد قراب بازنشسته هستند. ملکی بازنشسته بانک تجارت و قراب بازنشسته بانک سپه است که این نفرات در سیستم جدید به هیچ عنوان حق فعالیت نخواهند داشت و وزارت ورزش و جوانان به زودی در مورد آنها تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین حسن زمانی در حال حاضر ۳۲ سال سابقه کاری دارد که ۳ سال تا بازنشستگی رسمی او باقی مانده است. امیر حسین فتحی نیز فعلا به مرز بازنشستگی نرسیده و با توجه به مدت زمان کم حضورش در استقلال، به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969727

وب گردی

وب گردی