برگزاری نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس

شورای فنی فدراسیون بوکس با حضور هفت تن از اعضا تشکیل شد و با چند تصویب چند مصوبه، کار خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، نخستین جلسه شورای فنی بوکس با حضور هفت نفر از 9 نفر اعضای این شورا در محل فدراسیون با ابلاغ رسمی احکام اعضای این شورا توسط رئیس فدراسیون برگزار شد. در این جلسه که همه اعضا به جز علی مظاهری و سعید نوروزی حضور داشتند، پس از صحبت های ابتدایی، حسین ثوری و دیگر نفرات به ابراز نظرهای خود نسبت به تشکیل این شورا پرداختند و این اتفاق را رخداد بسیار مهمی برای گام های مستحکم بعدی در ورزش بوکس کشور در چهار سال آینده خواندند.

در ادامه این جلسه پیرامون نتایج کسب شده توسط تیم های ملی بزرگسالان و جوانان بحث، بررسی و اظهار نظر شد و حاضرین نسبت به عملکرد چندماهه فدراسیون جدید نظرات خود را مطرح کردند. سپس اکبر احدی به عنوان سرمربی و مدیر تیم های ملی نسبت به نتایج اخذ شده توسط بوکسورهای اعزامی به جاکارتا سخن گفت و اعضای حاضر در جلسه نیز درباره چندین موضوع مهم از جمله تعیین سرمربی برای تیم های ملی جوانان و بزرگسالان رأی گیری کردند و مصوبات ذیل به تصویب حاضرین در جلسه شورای فنی فدراسیون رسید.

1- مصوب گردید اکبر احدی تا مسابقات المپیک 2020 توکیو به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور به فعالیت خود ادامه دهد.

2- مقرر شد احدی برنامه های پیشنهادی خود را تا مسابقات المپیک 2020 توکیو در جلسه بعدی شورا ارائه داده و مصوبه برنامه پیشنهادی اش را از شورا دریافت نماید.

3- مصوب شد که جهت ارتقای سطح دانش مربیان از مربی خارجی درجه یک و صاحب نام به صورت ادواری (هر چهار ماه یک بار) دعوت به همکاری به عمل آید.

4- مقرر گردید برای تیم های پایه رزومه و کارنامه کاری چند مربی نام آشنا و کاربلد بوکس جمع آوری و در جلسه بعدی شورا جهت انتخاب و تصمیم گیری ارائه گردد.

5- مصوب شد تیم ملی جوانان با یک ترکیب یک ورزشکار(سجاد موسوی) و با یک مربی (عبدالرضا انصاری) به رقابت های المپیک جوانان بوینس آیرس اعزام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969738

وب گردی

وب گردی