چه رشته هایی با مدرک کارشناسی ارشد «هیأت علمی سرباز» می‌‌شوند؟

در فراخوان جذب هیأت علمی شهریور 97 فارغ التحصیلان 7 رشته می توانند خدمت سربازی خود را در قالب هیأت علمی بگذرانند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، چند روزی است که فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه های زیرنظر وزارت علوم آغاز شده است و داوطلبان زیادی هستند که با توجه به رشته تحصیلی خود علاقه دارند بدانند آیا در این فراخوان رشته آن ها را می خواهد یا نه؟

ایسکانیوز قصد دارد در سلسله گزارش هایی به توضیح اجمالی این فراخوان و رشته های مورد تقاضا در هر کدام از بخش ها بپردازد که در ادامه این مطلب رشته هایی که به عنوان طرح خدمت سربازی هیأت علمی جذب می کنند را معرفی می کنیم.

در فراخوان شهریور 97 که همچنان ادامه دارد 7 رشته برای فارغ التحصیلان کاشناسی ارشد وجود دارد که قصد انجام خدمت سربازی به عنوان هیأت علمی را دارند و دانشگاه هنر اسلامی تبریز با 6 رشته، پرچمدار دانشگاه ها در جذب هیأت علمی به عنوان سرباز را داراست.

دانشگاه هنر اسلامی با اعلام نیاز رشته های فرش، هنر اسلامی، فناوری اطلاعات، موسیقی، هنرهای رایانه ای و عکاسی سهم قابل توجهی از فراخوان جذب هیأت علمی در قالب سربازی را به خود اختصاص داده است و دانشگاه خلیج فارس در رشته پژوهش و هنر سرباز هیأت علمی جذب می کند.

گفتنی است تمامی رشته های فوق در دانشگاه مدنظر با 1 نفر ظرفیت پذیرش، رقابت تنگاتنگی را برای مشمولانی که می خواهند خدمت سربازی خود را به عنوان هیأت علمی بگذرانند به وجود آورده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 969739

وب گردی

وب گردی