ایجاد تسهیلات رفت و آمد برای دانشجویان به مجتمع ولایت سوهانک

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از ایجاد تسهیلات رفت و آمد برای دانشجویان به مجتمع ولایت سوهانک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، محمدرضا تجلیل با بیان این مطلب گفت: دانشکده‌های واحد تهران مرکزی به مجتمع سوهانک منتقل‌شده‌اند و کلاس‌ها امسال در این مجتمع دانشگاهی برگزار می‌شود.

رئیس کارگروه تجمیع واحد تهران مرکزی گفت: دانشکده هنر نیز به این مجتمع منتقل شده است، اما امسال تنها ورودی‌های ۹۷ و رشته‌های تحصیلات تکمیلی به مجتمع سوهانک انتقال داده‌می‌شوند و بقیه در دانشکده سابق در خیابان فلسطین باقی می‌مانند.

تجلیل بابیان اینکه ستاد مرکزی واحد تهران مرکزی نیز به مجتمع سوهانک انتقال پیداکرده، گفت: در این مجتمع امکانات ورزشی و سالن‌های مختلف در نظر گرفته‌شده است و دانشجویان می‌توانند از استخر و سونای چندمنظوره این مجتمع استفاده کنند. سالن نهارخوری، بوفه و فود کورت نیز در قسمت‌های مختلف دانشگاه ساخته‌شده و مورداستفاده دانشجویان قرار می‌گیرد.

رئیس کارگروه تجمیع واحد تهران مرکزی با اشاره به اینکه خدمات دانشجویی به‌صورت ویژه ارائه می‌شود، افزود: در راستای این خدمات انتشارات دانشجویی به راه افتاده است و دانشجویان می‌توانند از روزهای نخست سال تحصیلی از مرکز انتشارات استفاده کنند. برای ایاب و ذهاب دانشجویی هماهنگی‌هایی با شهرداری، مترو، تاکسیرانی و واحد اتوبوسرانی انجام‌شده است. از مبدأ مجتمع ولایت خطوط تاکسیرانی فعال و وظیفه انتقال دانشجویان به میدان‌های اصلی شهر را بر عهده‌دارند.

تجلیل با اشاره به راه‌اندازی سه خط اتوبوس گفت: دانشجویان این مجتمع می‌توانند از دو خط سامانه BRT و یک خط اتوبوس استفاده کنند. قرار است این دو خط وسیله انتقال دانشجویان از انتهای بلوار ارتش به سمت شهرری و میدان تجریش باشند.

وی در صوص ایجاد تسهیلات برای دانشجویانی که با خودروی شخصی تردد می‌کنند نیز گفت: با شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز مذاکره کرده‌ایم و قرار است محل‌هایی را به پارک خودروی دانشجویان اختصاص دهند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در پایان از انتقال قطعی دانشکده‌های مدیریت، علوم اجتماعی، روان‌شناسی، رسانه و ارتباطات، تربیت‌بدنی، حقوق، اقتصاد و حسابداری و علوم سیاسی به مجتمع ولایت سوهانک خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969767

وب گردی

وب گردی