سلمان: السد با 2 گل، استقلال را می‌برد!

ستاره پیشین تیم فوتبال السد قطر گفت: امیداور هستیم پیروزی الدحیل مقابل پرسپولیس، امروز (دوشنبه) ما را به آرامش برساند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روزنامه الوطن قطر، خالد سلمان، پیشکسوت تیم فوتبال السد قطر همراه الدحیل، حریف پرسپولیس به تهران سفر کرده است.

وی درباره رویارویی السد و الدحیل با حریفان ایرانی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید به خودمان بابت حضور 2 تیم از قطر در این مرحله از رقابت‌ها تبریک بگوییم. آنها سطح فنی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. امیداور هستیم پیروزی الدحیل مقابل پرسپولیس، امروز (دوشنبه) ما را به آرامش برساند. هر چند این بازی آسان نیست. السد در ورزشگاه آزادی توانست استقلال را با 3 گل شکست دهد. امیدوارم السد 2 بر صفر در بازی امروز به پیروزی برسد.

همچنین روزنامه الوطن از حمایت همه‌جانبه سفارت قطر در تهران از حریف قطری پرسپولیس خبر داد. الوطن در این باره نوشت: سفارت قطر در تهران از لحظه ورود تیم فوتبال الدحیل، تمام حمایت‌های لازم را به عمل آورد. آنها مایل به پیروزی الدحیل و کسب جواز صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند. همچنین تعدادی از هواداران الدحیل در محل اقامت این تیم حضور دارند.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال السد قطر و استقلال ساعت 20:30 امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود. در بازی رفت السد با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه آزادی تهران از سد استقلال گذشت.

تیم فوتبال الدحیل قطر هم در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. دیدار برگشت این دو تیم ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969776

وب گردی

وب گردی