هوگوپوشان ایران از چهارشنبه در گرندپری استارت می‌زنند

مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ از روز چهارشنبه هفته جاری در چین تایپه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2018 از ساعت 6:30 (به وقت تهران) روز چهارشنبه - 28 شهریورماه در " تائویوان" چین تایپه آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه اعلامی روز چهارشنبه و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به مصاف رقبای‌شان می‌روند.

پنجشنبه - 29 شهریور ماه و در روز دوم، مبارزات اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان و 57- و 67+ کیلوگرم گروه زنان پیگیری می‌شود که آرمین هادی‌پور نماینده کشورمان است.

روز جمعه - 30 شهریور ماه و در روز پایانی نیز رقابت‌های اوزان 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که مهدی خدابخشی به عنوان آخرین نماینده ایران در میدان حاضر می‌شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969784

وب گردی

وب گردی