جذب هیات علمی زن در رشته  مهندسی مکانیک

موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی کسری رامسر، در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک، تنها یک زن را به عنوان عضو هیات علمی جذب می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر اساس بررسی سامانه جامع جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،‌ موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی کسری رامسر، در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک، تنها یک زن را به عنوان عضو هیات علمی جذب می‌کند.

گفتنی است این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی تنها یک زن پذیرش می کند. در بخش توضیحات این دانشگاه آمده است:‌ داوطلب باید ساکن رامسر بوده و حداقل 7 سال سابقه تدریس و 5 سال سابقه تدریس در موسسه را داشته باشد،‌ همچنین داوطلب باید فارغ التحصیل از دانشگاه های دولتی بوده و در 2 مقطع و رزومه قوی علمی داشته باشد. متقاضی لازم است در رشته های مرتبط 2 مقطع، تجربه کاری مرتبط داشته باشد.

از جمله سایر رشته هایی که در مقطع کارشناسی ارشد تنها هیات علمی زن پذیرش می شود می توان به مترجمی زبان انگلیسی،‌ مرمت و احیاء آثار باستانی، ارتباط تصویری، گرافیک،‌ طراحی لباس و پارچه،‌ علوم تغذیه، ایمونولوژی،‌ مهندسی محیط زیست، مهندسی برق، مهندسی مالی، علوم اقتصادی و حقوق اشاره گرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969830

وب گردی

وب گردی