تفاهم نامه دانشگاه آزاد خورموج و مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دشتی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) گفت: در راستای مهارت آموزی دانشجویان تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) و مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دشتی منعقد شد.

اشکان معصومی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در خورموج اظهار کرد: با رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی و توجه به کیفیت آموزشی دانشجویان و دانش آموختگان، ترم بندی مهارت آموزی همچون ترم بندی آموزشی برای کلیه رشته ها برنامه ریزی و تهیه گردید.

وی افزود: بر اساس این تفاهنامه هر دانشجو در طول تحصیل حداقل 4مهارت کاربردی مرتبط با رشته تحصیلی که مورد نیاز بازار کار شهرستان دشتی می باشد را آموزش دیده و مدرک معتبر از فنی و حرفه ای دریافت خواهند کرد.

معصومی تصریح کرد: در این طرح دانشجویان بیش از 400 ساعت دوره های علمی و کاربردی را گذرانده و آماده اشتغال به کار می شوند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی با اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی دوره های مهارت آموزی به صورت هدفمند برنامه ریزی شده است به گونه ای که دانشجویان حین تحصیل به کارگاه های مرتبط با رشته تحصیلی معرفی می شوند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) گفت: راه اندازی کسب و کارهای کوچک در راستای تاسیس شرکتهای دانش بنیان به عنوان یکی از اهداف راهبردی مد نظر می باشد.

معصومیخاطر نشان کرد: در تفاهمنامه با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دشتی دوره های توانمند سازی کارکنان و اعضا هیات علمی تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 969849

وب گردی

وب گردی