کارکنان نیروی  انتظامی  سربازان امام زمان (عج) هستند

 امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه کارکنان ناجا سربازان امام زمان (عج) هستند، گفت: اعتماد مردم به نیروی انتظامی با حضور مقتدرانه کارکنان در صحنه های مختلف بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز حجت الاسلام و المسلمین " سید ابوفاضل رضوی اردکانی " در جمع کارکنان انتظامی استان فارس، بیان کرد: خون امام حسین (ع) اسلام را بیمه و تثبیت کرد.

وی با اشاره به اهداف نهضت قیام امام حسین (ع) و عاشورا، ادامه داد: شناخت و علل نهضت عاشورا، قیام سرور و سالار شهیدان ضروری است و همه آحاد جامعه باید با این اهداف آشنا شوند.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: مردم روزانه شاهد خدمات ارزشمند مأموران نیروی انتظامی در عرصه های مختلف هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی گفت: حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی و تأمین امنیت جامعه یک وظیفه بزرگ الهی برای نیروی انتظامی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه کارکنان ناجا سربازان امام زمان (عج) بوده و دارای جایگاهی ارزشمند و باقداست هستند، افزود: حضور به موقع و قاطعانه کارکنان ناجا در عرصه های مختلف برای مردم بسیار ارزشمند است و ملت ایران به داشتن چنین نیروهایی افتخار می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در پایان از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان فارس در راستای برخورد با سوداگران مرگ، حفظ امنیت جامعه و به ویژه برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی و محتکران کالاهای اساسی مردم و همچنین سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان که با قاطعیت، اخلاص و ایمان در مواجهه با مسائل مختلف برخورد می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969856

وب گردی

وب گردی