همکاری دانشگاه ‌های "هاروارد" و "میشیگان" برای حل مشکلات اقتصادی و اعتیاد

دانشگاه ‌های "هاروارد" و "میشیگان" برای ارتقای فرصت‌های اقتصادی شهر "دیترویت"(Detroit) و مبارزه با شرایط نابسمان ملی اعتیاد به مواد مخدر با یکدیگر پیمان همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از ایسنا، دانشگاه "میشیگان" و دانشگاه "هاروارد" با یکدیگر دو قرارداد همکاری بستند تا بحران اعتیاد در شهر "دیترویت"(Detroit) را کاهش دهند و مسائل اقتصادی را ارتقا بخشند.

"لارنس باکو"(Lawrence Bacow ) رئیس دانشگاه "هاروارد" اظهار کرد، خوشحالم که با یکی از دانشگاه‌های کشور همکاری می‌کنیم که تحقیقات عمومی انجام می‌دهد تا مهم‌ترین بحران‌های کشور که هم‌اکنون با آن مواجه است را بهبود بخشد.

باکو ادامه داد، تیم تحقیقاتی ما براساس مطالعات خود، دیدگاههایی را در مسائل "پویایی اقتصادی" و "بحران اعتیاد" ارائه خواهد داد.

وی افزود، همکاری ما با دانشگاه "میشیگان" منجر به این خواهد شد که دیدگاه‌های ارائه شده را به عمل تبدیل کنیم.

"مارک اسکلیزل"(Mark Schlissel) رئیس دانشگاه میشیگان گفت: همکاری میان دو دانشگاه، متخصصان دو دانشگاه را گردهم می‌آورد تا سبب ایجاد تغییرات کلیدی در مسائل اجتماعی شوند.

وی ادامه داد، همکاری ما با هدف یافتن بهترین راه‌حل برای بزرگترین چالش‌های اجتماعی است.

رئیس دانشگاه میشیگان مدعی شد، با مشارکت جامعه، سیاستگذاران و محققان برتر کشور در یک همکاری مداوم، یک تئوری برای دستیابی به نتایج مثبت ایجاد خواهد شد.

این برنامه همکاری، شرایط معیشتی ساکنان کم درآمد شهر "دیترویت" را بهبود می‌بخشد.

پروژه همکاری این دو دانشگاه، تلاش‌های قبلی را گسترش خواهد داد و پژوهشگران هاروارد با استفاده از تحقیق در فرصت‌های اقتصادی، محسابات پیشرفته و روش‌های آماری، دیدگاههای تازه‌ای را در مورد چالش‌های اقتصادی و فقر ارائه خواهند کرد.

مجموعه‌ بزرگی از اطلاعات این پروژه نشان می‌دهد که تحرک اقتصادی آمریکا کاهش یافته است.

دومین همکاری نیز میان دانشکده سلامت عمومی هاروارد و مرکز اعتیاد دانشگاه میشیگان صورت می‌گیرد و هدف آن تلاش برای یافتن راه‌ حل‌هایی برای مواجهه با اعتیاد است.

یکی از اعضای هیات مدیره "دپارتمان بهداشت و بهداشت روان" نیویورک اظهار کرد، افراد زیادی در آمریکا وجود دارند که بر اثر اعتیاد به مواد مخدر جان خود را از دست می‌دهند.

"دپارتمان بهداشت و بهداشت روان" نیویورک یکی از مراکزی است که با دانشگاه هاروارد همکاری می‌کند تا با معضل اعتیاد مبارزه کند.

همکاری این دو دانشگاه بزرگ به حل این دو مشکل کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969882

وب گردی

وب گردی