چشمی، رویای استقلال را بر باد داد/ آبی‌پوشان حذف شدند

تیم فوتبال استقلال در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی مقابل السد، حذف شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السد قطر رفت و در پایان با نتیجه تساوی 2-2 متوقف شد و با توجه به شکست 3 بر یک در تهران، از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

ابتدا اکرم عفیف در دقیقه 27 روی پاس خوب بغداد بونجاح و غفلت مدافعان استقلال، گل اول بازی را به ثمر رساند. در دقیقه 33 روح الله باقری با یک شوت پای چپ و اشتباه دروازه بان السد، گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد. دو تیم با نتیجه تساوی یک-یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم شاگردان وینفرد شفر تلاش زیادی برای گلزنی انجام دادند و در دقیقه 49 با ضربه سر چکشی مرتضی تبریزی روی ارسال از نقطه کرنر به گل دوم رسیدند.

استقلال می توانست به گل های بعدی هم دست پیدا کند اما اخراج روزبه چشمی در دقیقه 51، نقشه های این تیم را به‌هم ریخت. او که در نیمه اول به خاطر اعتراض، کارت زرد گرفت، در نیمه دوم خطایی غیر ضروری انجام داد و با کارت زرد دوم و در ادامه کارت قرمز جریمه شد. فرشید اسماعیلی و یاسر عیسی ابوبکر، دیگر بازیکنانی بودند که از داور مسابقه، کارت زرد گرفتند.

تلاش های شاگردان وینفرد شفر نتیجه ای نداشت و در دقیقه 90، امید استقلالی ها کاملا ناامید شد. خطای پنالتی سید مهدی رحمتی روی اکرم عفیف و در ادامه ضربه تمام کننده بغداد بونجاح از روی نقطه پنالتی که خلاف جهت حرکت دروازه بان آبی پوشان به گل تبدیل شد، کار را برای استقلال تمام کرد. در دقیقه 5+90 ضربه ایستگاهی علی کریمی به تیرک دروازه برخورد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969939

وب گردی

وب گردی