زلاتکو: پرسپولیس بهترین بازی یک سال اخیرش را انجام داد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برگرداندن بازی در این سطح از بازی‌ها بسیار سخت است و نمی‌شود به راحتی ابتکار عمل را در دست گرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، زلاتکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، در نشست خبری اظهار داشت: بازی زیبایی را شاهد بودیم و الان در کنار شما خبرنگاران هستیم. پرسپولیس بهترین بازی یک سال گذشته‌اش را انجام داد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه نتیجه نامناسبی در نیمه اول گرفتیم، اما توانستیم فشار را روی حریف بیشتر کرده و سرعت و گردش توپ بیشتری داشته باشیم و در نهایت نتیجه بگیریم. هدف همه این بود که الدحیل را ببریم و هواداران را شاد کنیم. امروز پرسپولیس ثابت کرد که افتخار فوتبال ایران است و به عشق باشگاه و هوادارانش بازی کرد. پرسپولیس از هر لحاظ تیم برتر بازی بود و بازیکنان یک انرژی بی‌نظیر را به نمایش گذاشتند. آنها از لحاظ تاکتیکی بی‌نقص بازی کردند، حتی با اینکه گل اول را خوردیم و با این نتیجه راهی رختکن شدیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در این بازی نقش کاپیتان تیم یعنی سیدجلال (حسینی) پررنگ بود. همچنین بچه‌ها نتیجه بازی را تحت کنترل داشتند. از آنجایی که شانس با شجاعان همراه است، توانستیم نتیجه را به تساوی بکشانیم که همین باعث شد بازیکنان انگیزه مضاعفی برای ادامه کار بگیرند. از طرف کادر فنی، صمیمانه از تلاش بازیکنان تشکر می‌کنم. اگر این را در نظر بگیرید که نیم‌فصل را بدون سه بازیکن اصلی‌مان آغاز کرده و با بازیکنانی که از فصل گذشته در اختیار داشتیم، مسابقات را ادامه دادیم، نتیجه امروز اهمیت خاص و ویژه‌ای خواهد داشت.

زلاتکو درباره اینکه پرسپولیس در 30 دقیقه ابتدایی بازی خوب نبود، اما رفته رفته توانست صاحب توپ و میدان شود، تصریح کرد: برگرداندن بازی در این سطح بسیار سخت است و نمی‌شود به راحتی ابتکار عمل را در دست گرفت. الدحیل تیم بسیار خوبی است و باید بگوییم که آنها عالی هستند. ما یک گل ناشیانه خوردیم و یک بر صفر عقب افتادیم. به‌هرحال زمان زیادی نیاز بود تا بازیکنان به خودشان بیایند و به آمادگی لازم برگردند، اما نکته مهم این است که بازیکنان می‌دانستند که با تلاش بیشتر می‌توانند نتیجه را عوض کنند. کاری که بازیکنان ما در نیمه دوم انجام دادند در چنین بازی‌هایی کمتر دیده می‌شود، حتی در بازی‌های اروپایی، حالا که دیگر این بازی در این منطقه بسیار کمیاب است.

وی افزود: شما سال‌ها پرسپولیس را دنبال می‌کنید و می‌دانید که این تیم در هر بازی یک عنصر انرژی دارد، این عنصر حالا تبدیل به یکی از مشخصات بارز پرسپولیس شده است. باید بگوییم که ما امروز بازی را با چهار مصدوم شروع کردیم. همچنین یک بازیکن ملی‌پوش داشتیم که او هم با مصدومیت به اردوی تیم آمده بود. آنها در هفته اخیر آنقدر که برای فیزیوتراپی وقت گذاشتند در تمرینات حضور نداشتند. از سوی دیگر در این بازی ما بدون سیامک (نعمتی) بازی کردیم، بازیکنی که یکی از افراد کلیدی ماست. برخلاف همه این مشکلات بازیکنان در میدان از خودشان توانایی بالایی به خرج دادند. باید بگویم حتی اگر در بازی با این نتیجه هم پیروزی نمی‌شدیم باید به تلاش و مردانگی بازیکنان تبریک می‌گفتیم. آنها عالی بودند و من بابت این به آنها تبریک می‌گویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که به نظرش بعد از سیدجلال حسینی کدام بازیکن پرسپولیس در زمین مؤثرتر بود، خاطرنشان کرد: مایل نیستم اسم خاصی را بعد از سیدجلال نام ببرم. درست است او به عنوان کاپیتان، تیم را به خوبی رهبری کرد، اما طبیعی است که ما مربیان بعد از این بازی‌ها بازیکنان را آنالیز می‌کنیم تا متوجه شویم کدام بازیکنان بهترین بودند. از شما خواهش می‌کنم که این‌طور برداشت کنید که تمام بازیکنان ما امروز عالی بودند.

زلاتکو در پایان تصریح کرد: برانکو از اینکه نتوانست در نشست خبری حاضر شود از خبرنگاران عذرخواهی کرد، اما من شما را دعوت می‌کنم که ساعت 17 فردا در محل تمرین تیم حاضر شوید و در یک مصاحبه خاص، هر چیزی را که مدنظرتان هست، از سرمربی تیم سؤال کنید، درباره بازی، بازیکنان و حریف آینده. همان‌طور که همیشه برانکو با آغوش باز از خبرنگاران استقبال کرده شما می‌توانید فردا هم پاسخ سؤال‌های‌تان را از او دریافت کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 969941

وب گردی

وب گردی