کاشانی: پیروزی پرسپولیس در تاریخ ثبت می‌شود/ دلم برای استقلال سوخت

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بچه های ما به رشد و بلوغ فکری رسیده اند و می دانند محبوب شدن در جامعه بستگی به عملکرد خودشان دارد.

جعفر کاشانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الدحیل قطر و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اتفاق عجیبی رخ نداد چرا که توقع داشتیم الدحیل را شکست دهیم و به جمع 4 تیم برتر آسیا برسیم. در اختیار داشتن بازیکنان گران قیمت و صرف هزینه های میلیاردی، دلیل بر برتر بودن نیست. ایرانی ها صفات منحصر به فردی دارند و هر زمان بخواهند فعل خواستن را صرف می کنند.

پیروزی مقابل الدحیل در تاریخ ثبت می‌شود

وی ادامه داد: بچه های ما در تمرینات منظمی که برگزار کردند، عالی بودند و با همدلی و اتحاد تنها به پیروزی اندیشیدند. بازیکنان ما با تلاش توانستند انتظارات باشگاه و مخصوصا هواداران را برآورده کنند. این پیروزی در تاریخ، ثبت می شود. بچه های ما به رشد و بلوغ فکری رسیده اند و می دانند محبوب شدن در جامعه بستگی به عملکرد خودشان دارد. آنها به هیچ عنوان کم نگذاشتند و دل میلیون ها هوادار پرسپولیس را شاد کردند.

بازیکنان ما دو پاداش می‌گیرند

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چه میزان پاداش برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته اند، گفت: بازیکنان ما دو پاداش می گیرند؛ پاداش اول خود را از مردم دریافت می کنند که ابدی است و همیشه باقی خواهد ماند، پاداش دوم هم از سمت باشگاه پرداخت می شود که هفته آینده به حساب بچه ها واریز خواهد شد.

باور داشتم بچه‌ها می‌توانند

کاشانی با اشاره به تلاش شبانه روزی مدیریت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من واقعا باور داشتم بچه ها می توانند الدحیل را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. مشکلات زیادی داشتیم که پرداخت بدهی های گذشته تنها بخشی از آنها بود. نق و نوق هایی زده می شد که کار را سخت می کرد. متأسفانه هیچ وقت از خوبی ها صحبت نمی کنیم و فقط به بدی ها می پردازیم.

چرا قهرمان نشویم؟

وی در واکنش به این سؤال که آیا شانسی برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا قائل است یا خیر، خاطرنشان کرد: چرا قهرمان نشویم؟ پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده و قهرمانی آسیا برایش دور از دسترس نیست. شاید قطری ها پول داشته باشند اما ایرانی ها فطرتی دارند که هر اتفاقی را می توانند رقم بزنند. بازیکنان ما به زیبایی با یکدیگر همکاری کردند و یکدل برای پیروزی جنگیدند. نباید حمایت هواداران را هم فراموش کنیم که انرژی زایدالوصفی به بازیکنان تزریق کردند.

برانکو با قلبش کنار پرسپولیس است

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اخراج برانکو از کنار زمین و محرومیتش از حضور در بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: زمانی که خودمان فوتبال بازی می کردیم، 50 درصد انرژی مان را از هواداران می گرفتیم. برانکو هم شاید کنار خط نباشد اما با تمام فکر و قلبش همراه بازیکنان است. مدیریت باشگاه هم تلاش می کند بهترین شرایط را فراهم کند تا بازیکنان باز هم روزهای خوشی را برای هواداران بسازند.

پرسپولیس، خانه ماست

کاشانی در خصوص نقش مدیریت باشگاه پرسپولیس در موفقیت سرخ پوشان گفت: اینجا خانه ماست، تمام آرزوی من این است که پرسپولیس تبدیل به باشگاه شود. ورزش باید در مسیر صحیح قرار بگیرد چرا که دیگر صرفا یک مقوله تفریحی محسوب نمی شود بلکه عاملی بسیار مهم است که بر تمام شئونات زندگی تأثیر می گذارد. باید تیم های بزرگ را در قالب طرح های ملی به بخش خصوصی واگذار کرد تا به سطح بهتری برسیم. کدام مقوله را به جز ورزش سراغ دارید که بیشترین ساعت از برنامه های صدا و سیما و صفحات روزنامه ها را به خود اختصاص دهد؟

با میلیاردها تومان پول هم نمی‌شد چنین نشاطی ایجاد کرد

وی ادامه داد: مردم صبح امروز با انرژی بیشتری به محل کار خود رفتند. شاید با میلیاردها تومان پول هم نمی شد چنین انرژی و نشاطی میان مردم ایجاد کرد. باید تیم ها را به سمت باشگاه شدن پیش برد و در این میان از وجود نخبه ها و هواداران، استفاده کرد؛ هم هوادارانی که در سرما و گرما کنار تیم هستند و هم هواداران خاصی که می توانند از نظر مادی و معنوی به تیم کمک کنند.

دلم برای استقلال سوخت

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان، در خصوص حذف استقلال با شکست مقابل السد گفت: دلم برای استقلال سوخت، اگر مدافع استقلال از زمین اخراج نمی شد، این تیم هم می توانست صعود کرده و شب خوب نمایندگان ایران را تکمیل کند. همان طور که گفتم در مقابل میلیاردها پول قطری ها، ما فرهنگ ایرانی را داریم. شما هم باید کمک کنید گل های رنگارنگ باغ پرگل فرهنگ و ورزش را به مردم نشان دهید. کاستی ها همیشه هست، باید از خوبی ها بنویسید تا فرهنگ سازندگی ایجاد شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969980

وب گردی

وب گردی