شانزدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

شانزدهمین جلسه شورای استان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دو نفر از اعضاء هیات امنا این دانشگاه، هیات رئیسه واحد زاهدان و روسای واحدها و مراکز دانشگاهی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از زاهدان، در این جلسه که با حضور دکتر حسینعلی شهریاری و دکتر سید محمد هاشمی شهری از اعضاء هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی همراه بود پیرامون مسائل حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بحث و تبادل نظر شد و در این مباحثه پس از ارشادات و راهنمایی‎های رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه برنامه‎های آتی برای حوزه علوم پزشکی استان، از جذب هیات علمی در این حوزه خبر داد، در ادامه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز برای حمایت و پشتیبانی از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه دکتر حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی را در این 36 سال بسیار بهتر از عملکرد وزارت بهداشت و وزارت علوم دانست و خواستار همکاری مستمر و کارآمد موسسات آموزش عالی استان در راستای تعالی و توسعه منطقه شد.

در بخش دیگری از این جلسه دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن ابراز ترسیم آینده ای روشن برای استان، این آینده روشن را محصول حمایت و پشتیبانی ارگان‎ها به ویژه دانشگاه‎های استان دانست.

در این جلسه دکتر سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از حضور فعال و پربرکت دکتر شهریاری و دکتر هاشمی شهری در جلسات هیات امنا و پشتیبانی بی‎دریغ آنها از برنامههای این مجموعه دانشگاهی، بر لزوم عملیاتی شدن برنامه‎ریزی‎های دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت استان تأکید کرد و لزوم اجرایی شدن این برنامه‎ها را حمایت تمامی دست‎اندرکاران به ویژه اعضاء هیات امنا دانشگاه برشمرد.

دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تشکر و قدردانی از نگاه بلند اعضاء هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی، از حمایت های دکتر سید محمد هاشمی شهری در حوزه علوم پزشکی با اهدا لوح سپاس و یک جلد کلام الله مجید تقدیر و سپاسگزاری کرد.

در بخش دیگری از این جلسه روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گزارشی پیرامون مصوبات هیات امنا و شوراهای گذشته استان ارائه و درباره وضعیت ثبت‎نام و انتخاب واحد نیمسال جاری و درخواست جذب هیات علمی بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر: 969988

وب گردی

وب گردی