دعوت کیهانی از همه دو و میدانی‌کاران برای حضور در مسابقات لیگ

رئیس فدراسیون دو و میدانی از همه ورزشکاران و قهرمانان برجسته دو و میدانی خواست برای رونق مسابقات لیگ در رقابت‌های پیش رو حضور داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، در آستانه آغاز مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور، مجید کیهانی، رئیس فدراسیون همه ورزشکاران دو و میدانی ایران را برای حضوری پرشور در این دوره از رقابت‌ها دعوت کرد. وی اظهار داشت: برای رونق و ارتقای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور، همه ورزشکاران به خصوص قهرمانان ملی بایستی در این مسابقات حضور پیدا کنند.

وی افزود: عده‌ای از قهرمانان دوومیدانی به دلایلی از حضور در لیگ باشگاه‌ها سر باز می‌زنند، اما خودداری از حضور در مسابقات لیگ بی‌شک به لیگ دوومیدانی ایران همواره آسیب رسانده است. آیا در چندین سالی که تعدادی از قهرمانان در لیگ حضور نیافته اند، باشگاهی سراغ آنها رفته است؟ یا باعث ارتقای لیگ شده‌اند؟ این موضوع به جز آسیب رساندن به مسابقات دوومیدانی لیگ باشگاه‌های ایران دستاورد دیگری ندارد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به مسئولیت سنگین ورزشکاران برجسته دوومیدانی ایران برای ارتقای سطح مسابقات لیگ تأکید کرد: ورزشکاران ملی و قهرمانان بزرگ دو و میدانی ایران با حضور در مسابقات لیگ می توانند به ارتقای سطح رقابت‌ها کمک شایانی نمایند. بی‌تردید یکی از مهمترین مسئولیت افتخارآفرینان ملی دو و میدانی، حضور پر رنگ در این رقابت ها است که این مهم باعث می شود دیگر ورزشکاران برای رقابت با آنها شور و اشتیاق داشته باشند و ماحصل این همبستگی، رونق و پویایی مسابقات لیگ و ادای دین آنها به دو و میدانی خواهد بود.

کیهانی در پایان به نقش مهم ورزشکاران ملی برای ایجاد انگیزه حضور حامیان مالی در لیگ دوومیدانی ایران گفت: حضور ملی پوشان، قهرمانان ملی و نامداران دو و میدانی ایران انگیزه حامیان مالی و بنگاه‌های اقتصادی را برای سرمایه گذاری و حمایت از باشگاه‌ها در لیگ دو و میدانی ایران ارتقا می دهد و حضور حامیان مالی نیز دغدغه ورزشکاران و قهرمانان را از بین می برند. فدراسیون دو و میدانی در سال جاری با باشگاه‌های متعددی برای حضور در مسابقات لیگ مذاکره کرده است و ظرفیت حضور همه ورزشکاران در لیگ وجود دارد. فدراسیون دو ومیدانی عملکرد همه ورزشکاران را در لیگ زیر نظر خواهد داشت و من از همه ورزشکاران، قهرمانان و ملی پوشان دو و میدانی ایران می خواهم با همدلی و همبستگی و حضور پرشور در مسابقات، به پویایی و رونق لیگ کمک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970014

وب گردی

وب گردی