۲ پیروزی و ۲ شکست برای ایران در ۵ وزن دوم

در رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی جوانان جهان، نمایندگان اوزان ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم ایران در دور اول شکست خوردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در جریان رقابت‌های 5 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که در اسلواکی در حال برگزاری است، 5 نماینده کشتی ایران به مصاف رقبایشان رفتند که یوسف حسینوند در وزن 67 و وحید دادخواه در وزن 97 کیلوگرم در دور نخست برابر رقبایشان شکست خوردند و امین کاویانی‌نژاد در 72 و حسین فروزنده در 82 کیلوگرم نیز مقابل رقبایشان صاحب برتری شدند.بهرام معروف‌خانی نیز که روز گذشته و در جریان رقابت‌های 5 وزن نخست راهی گروه بازنده ها شده بود برابر حریف گرجستانی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج کشتی گیران ایران در روز دوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان تا این لحظه به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند علیرضا نجاتی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ایلیف از بلغارستان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی گیران چین و آلمان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 67 کیلوگرم یوسف حسینوند در دور نخست به مصاف بخشیلوف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد.حسینوند برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود کشتی گیر ازبک به دیدار فینال باشد. در این وزن 30 کشتی گیر به روی باسکول رفتند.

در وزن 72 کیلوگرم که 30 کشتی گیر حضور دارند امین کاویانی نژاد در دور اول برابر حسین اف از ازبکستان با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید.وی در دومین مبارزه ودر مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف پاول پوکلاویچ از کرواسی برود.

در وزن 82 کیلوگرم حسین فروزنده در مبارزه نخست به مصاف کیم از کره جنوبی رفت و در پایان با نتیجه 8 بر 3 به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.وی در دور دوم با برنده نمایندگان صربستان و هند پیکار می کند. در این وزن 25 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 97 کیلوگرم که 25 نفر به روی تشک می روند، وحید دادخواه در دور اول با نمایشی ضعیف برابر ساوولاینن از فنلاند با نتیجه 5 بر یک شکست خورد.وی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

همچنین بهرام معروف خانی در وزن 63کیلوگرم که روز گذشته(دوشنبه) پس از باخت مقابل حریف مصری در دور نخست و با توجه به فینالیست شدن کشتی گیر مصر، به گروه بازنده ها رفته بود،امروز(سه شنبه) در نخستین دیدار خود در گروه بازنده ها برابر لری ابولادزه از گرجستان 5 بر 3 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در جریان رقابت های 5 وزن نخست پویا ناصرپور در 55،محمد هادی ساروی در 87 و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم راهی دیدار فینال شدند و امشب(سه شنبه) برای کسب مدال طلای جهان به مصاف رقبایشان می روند.بهرام معروف خانی در وزن 63 و شاهین عفیفی در وزن 77 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970065

وب گردی

وب گردی