پیروزی سخت و نفسگیر ایران مقابل فنلاند

تیم ملی والیبال ایران در دیدار مقابل فنلاند به سختی پیروز شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی مرحله اول مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی بلغارستان و ایتالیا در حال برگزاری است، با نتیجه 3 بر 2 مقابل فنلاند به پیروزی رسید.

سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، جواد معنوی نژاد، امیرحسین توخته، علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) بازیکنان شروع کننده بازی مقابل فنلاند به انتخاب ایگور کولاکوویچ بودند.

کادر فنی تیم ملی ایران، دلیل معرفی سید محمد موسوی به عنوان لیبرو را سرماخوردگی شدید، مهدی مرندی (لیبرو تیم) اعلام کرد.

تیم ایران در حالی به مصاف فنلاند رفت که جو سالن کاملاً در اختیار تیم حریف بود و تنها تعداد انگشت شماری ایرانی در سالن حضور داشتند. با وجودی که فنلاندی ها در ابتدای ست نخست، 4 بر یک از ایران پیش افتادند اما نتیجه نهایی ست نخست 25 بر 19 به سود ایران بود.

بازیکنان فنلاند ست دوم را هم با اسپک‌های موثر، بهتر شروع کردند و چند اشتباه متوالی در امتیازهای پایانی باعث شد فنلاند 24 بر 22 از ایران پیش بیفتد. حضور فرهاد قائمی و مرتضی شریفی نیز نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند و فنلاند 25 بر 22 برنده این ست شد.

کولاکوویچ در ست سوم از مرتضی شریفی به عنوان بازیکن ثابت استفاده کرد. در این ست به نظر می‌رسید قدرت بدنی بازیکنان ایران کمی تحلیل رفته و فنلاند 25 بر 23 برنده شد.

در ست چهارم بازیکنان ایران 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا سرنوشت برنده بازی به ست پنجم کشیده شود.

بازیکنان ایران، ست پنجم را با صلابت و قدرت بیشتر شروع کردند و 15 بر 12 برنده شدند تا در نهایت 3 بر 2 برنده این بازی باشد.

تیم ایران از 5 بازی مرحله نخست خود در مسابقات قهرمانی جهان، 4 پیروزی، یک شکست و 11 امتیاز به دست آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970097

وب گردی

وب گردی