نرخ چهار ارز پرطرفدار در هفته‌ پایانی شهریورماه/ دلار و یورو پیشتاز میدان + جدول

بازار ارز در هفته‌ای که گذشت روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و قیمت‌ها تا پایان هفته با نوسان شدید قیمت همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان شدیدی روبه رو شدند.

دلار در ابتدای هفته ای که گذشت با نرخ 13 هزار و 650 تومان معامله شد، قیمت این ارز از روز یکشنبه وارد مدار افزایشی شد و تا پایان هفته به نرخ 14هزار و 500 تومان رسید.

یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در بازار سیاه در روند معاملاتی هفته ای که گذشت با نوسان همراه بودند، نرخ یورو در روز شنبه با نرخ 15هزار و 826 تومان معامله شد، یکشنبه قیمت این ارز افزایشی شد و با 583 تومان افزایش به نرخ 16 هزار و 409 تومان رسید، قیمت یورو در روز دوشنبه به قیمت 16 هزار و 496 تومان رسید، قیمت یورو روز سه شنبه همچنان روند افزایشی را در پیش گرفت و با 337 تومان افزایش با نرخ 16هزار و 833 تومان معامله شد، در روز چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل تعطیلی این ارزها معامله نشد.

درهم امارات در ابتدای هفته با قیمت 3 هزار و 707 تومان معامله شد و در پایان هفته به قیمت 3 هزار و 922 تومان رسید.

این گزارش می‌افزاید، قیمت پوند انگلیس در اولین روز معاملاتی هفته گذشته 17 هزار و794 تومان بود و در پایان هفته با نرخ 18هزار و 932 تومان داد و ستد شد.

گفتنی است رنگ قرمز در جدول زیر بیانگر کاهش قیمت و سبز نشانگر افزایش قیمت در طول هفته را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970143

وب گردی

وب گردی