با هرگونه مراسم قمه زنی در ملاعام برخورد می شود

سرپرست پلیس امنیت عمومی درخصوص ساعت عزاداری هیئت‌ها، برخورد با رانندگانی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند و همچنین مراسم قمه زنی در ملاعام خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ علی نورزی گفت: طبق جلساتی که قبل از آغاز ماه محرم با سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت امنای هیئت هاو تکایا داشتیم توصیه کردیم جهت رفاه حال شهروندان مراسم تا ساعت یازده و یازده ونیم شب ادامه داشته باشد و درصورت ادامه داشتن از خیابان در داخل تکایاو هیئت‌ها انجام شود.

وی در ادامه درخصوص فعالیت قهوه خانه در شب‌های تاسوعا وعاشورا نیز گفت:بر اساس دستورالعمل‌های نظارت امور صنفی ساعت‌های فعالیت اصناف مشخص شده و پلیس به صورت جدی با افرادی که به صورت غیرقانونی و درساعات پایانی شب به فعالیت‌های صنفی خود ادامه دهند برخورد خواهد کرد. شهروندان نیز اگر با مورد مشکوکی برخورد کردند می‌توانند با پلیس تماس گرفته و گزارش دهند.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ درباره خودرو‌هایی که درایام محرم و شب‌های عزاداری مزاحمت صوتی ایجاد می‌کنند گفت:پلیس با هرگونه آلودگی صوتی که باعث آزار واذیت شهروندان می‌شود برخورد جدی خواهد کرد.

نوروزی با وهن خواندن مراسم قمه زنی افزود:خوشبختانه در چند سال گذشته پس از فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اینکه قمه زنی انجام نشود چرا که باعث سوء استفاده دشمنان اسلام می‌شود شاهد اجرای این مراسم به صورت علنی در شهر تهران نبودیم.

وی ادامه داد:با این حال اگر پلیس با موارد علنی قمه زنی درخیابان برخورد می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970186

وب گردی

وب گردی