شهادت یک فلسطینی در جنوب غزه

وزارت بهداشت غزه از شهادت یک جوان فلسطینی بر اثر مجروحیت شدید از ناحیه سر به وسیله گلوله اشغالگران صهیونیست خبر داد که با شهادت این جوان تعداد شهدای راهپیمایی بازگشت به 184 نفر رسید.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، یک جوان فلسطینی شب گذشته بر اثر شدت جراحت از ناحیه سر در پی اصابت گلوله اشغالگران صهیونیست در جریان مشارکت در راهپیمایی بازگشت در مرزهای غزه به شهادت رسید.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: «مومن ابو عیاده » 15 ساله به دلیل آن که در شرق شهر رفح از ناحیه سر مورد اصابت شلیک اشغالگران قرار گرفت، به شهادت رسید.

از عصر چهارشنبه صدها فلسطینی در مرزهای شرقی غزه برای مشارکت در راهپیمایی بازگشت حضور یافته اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین در بیانیه خود افزود: 13 فلسطینی دیگر نیز دچار جراحت های مختلف و همچنین خفگی بر اثر استنشاق گاز اشک آور شدند و 5 نفر از مجروحان با گلوله جنگی مجروح شده اند.

این پنجمین شهید فلسطینی از روز سه شنبه است که 3 نفر از آنها با گلوله اشغالگران در درگیری های شمال غزه و 2 نفر دیگر نیز در بمباران های جنوب غزه توسط اسرائیل به شهادت رسیده اند.

فلسطینیان غزه از 30 مارس گذشته تاکنون اقدام به برگزاری راهپیمایی های مسالمت آمیز بازگشت نموده اند و در آن بر تحقق حقوق خود از جمله حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین های خود و رفع کامل محاصره اسرائیلی غزه تاکید داشته و با توافق قرن نیز شدیداً مخالفت نموده اند.

کد خبر: 970189

وب گردی

وب گردی