همکاری ۶۹ دانشجو با واحد تهران غرب در قالب کار دانشجویی در سال گذشته  جمعه 30

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: سال گذشته ۶۹ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب توانستند در این دانشگاه مشغول به‌کار دانشجویی شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آتا، پروین داداندیش، در خصوص اشتغال دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به‌صورت کار دانشجویی توضیح داد: به‌منظور بهره‌وری و استفاده از استعداد دانشجویان و آشنایی آنها با مشاغل و همچنین پرداختکمک‌هزینه برای تحصیل، این دانشگاه طی فراخوانی، از دانشجویان به‌صورت پاره‌وقت در برخی امور واحد استفاده می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در ادامه بیان کرد: سال گذشته ۶۹ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب توانستند در این دانشگاه مشغول به‌کار دانشجویی شوند.

وی افزود: در اکثر حوزه‌ها نظیر روابط عمومی، عکاسی و اموری مانند کتابداری و آزمایشگاه‌ها از پتانسیل و ظرفیت دانشجویان استفاده می‌شود.

داداندیش در ادامه گفت: برای سال تحصیلی جدید نیز تا۷۰ نفر ظرفیت پذیرش دانشجویان را برای کار دانشجویی داریم که دانشجویان می‌توانند با شروع ترم به دانشگاه اعلام آمادگی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالایفارغ‌التحصیلان به دنبال ایجاد انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب نیز هستیم که امیدواریم امسال تأسیس شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 970277

وب گردی

وب گردی