پیام رئیس دانشگاه علم و صنعت به مناسبت آغاز سال تحصیلی

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در پیامی آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۸ را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، جبارعلی ذاکری به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ دانشگاهها، در پیامی اعلام کرد: «شروع سال تحصیلی به مانند هر سال، با آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌ های ایثارگران و رزمندگان عزیز ماست، مقارن شده و امسال مراکز آموزش ‌عالی و دانشگاهی کشور در حالی فعالیت خود را آغاز می‌کنند که فضای ایران اسلامی سرشار از عطر جان ‌بخش حماسه حسینی است.

اینجانب شروع دلنشین درس و دانشگاه و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه استادان، پژوهشگران، فناوران، کارکنان و دانشجویان عزیز و ارجمند دانشگاه به ویژه دانشجویان جدیدالورود - که به مدد تلاش مستمر و عالمانه خود قدم به عرصه دانشگاه نهاده اند- تبریک و شادباش عرض می کنم.

دانشگاه پر افتخار علم و صنعت ایران به عنوان دانشگاهی مادر و برتر در کشور، همواره از کارنامه درخشانی در حل مشکلات صنعت کشور و تربیت دانش آموختگان برجسته، برخوردار بوده است و من رجاء واثق دارم این نهضت علمی بالنده، در سایه مجاهدت دانشگاهیان عزیز، با شتاب روزافزون تداوم خواهد یافت و دانشگاه علم و صنعت ایران همچون گذشته، در جایگاه مناسبی از حرکت عظیم و تحول‌ساز علمی کشور، به وظایف خود عمل خواهد کرد.

امیدوارم سال تحصیلی جدید، با موفقیت و پویایی هرچه بیشتر برای نهاد دانشگاه، دانشگاهیان گرامی و دانشجویان عزیز همراه باشد و دانشجویان کوشا و مشتاق دانشگاه، با اکسیر دانایی و توانایی و هدایت و دلالت اساتید گرانقدر خود، فصل نوینی در پیشرفت علمی و حرکت در مرزهای دانش و فناوری بگشایند و با پیوند علم و ایمان و محصول خجسته آن، ظفرمندانه به فتح قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی و کامروانی ترفیع یابند.

برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 970320

وب گردی

وب گردی