جباری بعد از دربی دستیار شفر می‌شود؟

مدیران باشگاه استقلال همچنان به دنبال پیدا کردن یک دستیار جدید برای سرمربی آلمانی خود هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از جدایی جیری ساناک از کادرفنی تیم فوتبال استقلال، چند نام برای جانشینی این مربی شنیده شد که مهم‌ترین آنها، فرهاد مجیدی و مجتبی جباری بودند؛دو بازیکنی که برای قهرمانی‌های لیگ برتر و جام حذفی این تیم، زحمات زیادی کشیدند.

در ادامه امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال و اطرافیان این تیم برخی خبر‌ها در مورد بازگشت جباری را تأیید کردند اما فرهاد مجیدی در فضای مجازی اعلام کرد بازگشتش به استقلال فعلا اتفاق نمی افتد. از سوی دیگر، همسر مجتبی جباری در پاسخ به یکی از مخاطبان صفحه اینستاگرامش اعلام کرد هافبک سابق آبی پوشان به زودی دستیار شفر خواهد شد.

شنیده می شود شفر برای آن که تمرکز تیمش و همچنین اعضای کادرفنی به‌هم نخورد، با حضور فوری جباری در جمع آبی‌ها مخالفت کرده ولی مدیران باشگاه مصرانه در پی انتخاب جانشین ساناک هستند. البته اخبار دیگری نیز شنیده می‌شد مبنی بر اینکه شفر به دنبال جذب یک دستیار خارجی است، اما بی ثباتی قیمت در بازار ارز، اضافه شدن یک دستیار دیگر را منتفی کرده است.

حالا قرار است انتخاب دستیار شفر به بعد از دربی پایتخت موکول شود که روز پنجم مهرماه سال جاری برگزار می شود. اگر استقلال بازنده آن دیدار باشد، شرایط برای بازگشت جباری به جمع آبی‌ها هم مهیا خواهد شد، اما اگر شفر بتواند کار پرسپولیس را یکسره کند، اتفاقات دیگری رخ می‌دهد و شاید او از افزایش تعداد نفرات در کادرفنی تیمش به اندازه شرایط امروز، استقبال نکند یا به دنبال جذب مربی خارجی دیگری برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 970354

وب گردی

وب گردی