عبدی: پرسپولیس نباید لیگ را فدای آسیا کند/ فقط می‌خواهم به فدراسیون کمک کنم

کاپیتان و مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من اگر جای برانکو بودم، لیگ را فدای آسیا نمی کردم و مطمئنم برانکو ایوانکوویچ هم چنین کاری نخواهد کرد.

حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره انتصاب به سمت مشاور فدراسیون فوتبال در امور بانوان و فوتبال پایه اظهار داشت: هنوز این اتفاق به صورت رسمی انجام نشده و در حال طی کردن مراحل اداری است. البته ظاهرا از سوی فدراسیون فوتبال، شکل رسمی به خود گرفته است. هدف من تنها کمک به فوتبال کشورم است، همان طور که هر زمان پرسپولیس از من کمک خواسته، با آغوش باز پذیرفته ام.

وی با اشاره به صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی مقابل الدحیل قطر گفت: عملکرد پرسپولیس تا همین‌جا هم خیلی خوب بوده است. بازیکنان باید از حضور در چنین مرحله ای به نحو احسن استفاده کنند. بچه ها مقابل الدحیل با تمام وجود تلاش کردند و تا آخرین لحظه جنگیدند. قدرت بالای الدحیل باعث شد پرسپولیسی ها هم قوی تر ظاهر شوند و بهتر خودشان را نشان دهند. از خودگذشتگی بازیکنان مخصوصا وقتی از حریف عقب بودند، ستودنی بود.

کاپیتان و مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: گل سید جلال حسینی که بازی را به تساوی کشاند، نقطه عطف بازی بود و باعث شد بازیکنان به بازی برگردند و باور کنند که می توانند پیروز شوند. فشار زیادی روی بچه ها بود و چهره های برافروخته شان نشان می داد به هیچ عنوان نمی خواهند شکست را قبول کنند.

عبدی در خصوص السد، حریف پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی گفت: السد را تیم بهتری از الدحیل دیدم. این تیم در بازی با استقلال می دانست چه می خواهد و در ورزشگاه آزادی هم با استراتژی بازی کرد؛ اما الدحیل نه در بازی رفت و نه در بازی برگشت، سوار بر بازی نبود. به نظر من پرسپولیس کار سختی برای صعود به فینال دارد اما نشدنی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است پرسپولیس، لیگ برتر را فدای لیگ قهرمانان آسیا کند، در پایان تأکید کرد: چنین استراتژی و برنامه ای به هیچ عنوان درست نیست. پرسپولیس باید در لیگ برتر مانند سال های اخیر بدرخشد تا بتواند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمان را رزرو کند. اگر پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم نبود، می توانست از سیستم چرخشی در دو جبهه استفاده کند؛ اما حالا باید در هر دو رقابت با تمام توان ظاهر شود. من اگر جای برانکو بودم، لیگ را فدای آسیا نمی کردم و مطمئنم برانکو ایوانکوویچ هم چنین کاری نخواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970406

وب گردی

وب گردی