رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

دکتر سیروس بیدریغ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و سیاهکل با صدور بیانیه ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از لاهیجان، در متن این بیانیه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

۳۱ شهریور ماه سرآغاز هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات، شهامت‌ها، رشادت‌ها، شهادتها وتاریخی ترین فداکاری‌های فرزندان این دیار است که همچون نگینی تابناک، بر تارک تاریخ پرحماسه و ایثار ایران اسلامی می‌درخشد. دفاع مقدس، صحنه تجلی بزرگترین جهادی است که بر پایه ایمان، دفاع اعتقادی و ولایت مداری رزمندگان ایثارگر این سرزمین و به پشتوانه همراهی مردمی ، به فتحی بزرگ تبدیل شد که آوازه شهرتش در آفاق جلوه می‌کند. چشم‌های بینا و دلهای بصیر به یاد دارند که مردمان این سرزمین در راه دفاع از آرمان‌های نظام‌ مقدس جمهوری‌ اسلامی‌ ایران چه جانانه ایستادند و چه زیبا تجسم‌بخش وعده الهی در پیروزی حق و نابودی باطل شدند.

اکنون که آموزه‌های دوران دفاع مقدس در جلوی دیدگان همه ما قرار دارد، شایسته است که اولاً نسل جدید را با سیره شهدا و گنجینه‌های نهان در پرافتخارترین دوران انقلاب اسلامی ایران آشنا کرد و هر یک از افراد جامعه به اندازه توان خود در حفظ این ارزش ها تلاش کنند. از این رو باید با شناخت جامع از دستاوردهای دوران دفاع مقدس، زمینه را برای تداوم این پیروزی‌ها فراهم کرده و خاکریزهای اعتقادی این سرزمین را حفظ کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یاد تمامی شهدای والامقام این سرزمین را گرامی داشته و برای جانبازان، آزادگان و ایثارگران که یادگاران دفاع مقدس هستند، توفیق روز افزون را از درگاه ایزد منان آرزو می نمایم.

ومن الله التوفیق

دکتر سیروس بیدریغ - رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد لاهیجان وسیاهکل

31 شهریورماه 1397

کد خبر: 970427

وب گردی

وب گردی