ملک نژاد: افزایش رضایت  در حوزه آموزش سبب گرایش حداکثری به دانشگاه آزاد اسلامی می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: اگر فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی رضایت کافی از نحوه آموزش در این دانشگاه داشته باشند تبلیغ مناسبی برای انتخاب اول این دانشگاه توسط داوطلبان خواهد بود.

دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره مهارت آموزی در دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر در واحد مشهد گروه‌‌های پزشکی و پرستاری در دوران دانشجویی مهارت‌‌های لازم را می آموزند همچنین در دوره‌های فنی و مهندسی آموزش مهارتی را شروع کردیم. هر کدام از فارغ التحصیلان رشته‌ها که مهارت‌های لازم را در دوران دانشجویی بیاموزند نیروی متخصصی هستند که آماده ورود به بازار کار بوده و قطعا افراد با مهارت و متخصص شانس بیشتری در ورود به بازار کار و کسب شغل مناسب خواهند داشت.

وی افزود: در اردوهای جهادی که توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شود اعضای هیات علمی را هم وارد این اردوها کردیم و درصددیم به جای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های آموزشی و مهارت آموزی را در روستا‌ها برگزار کنیم که در واقع به این ترتیب خدمت رسانی و مهارت آموزی هم زمان صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در ادامه درباره دانشگاه آزاد انتخاب اول هر دانشجو تا سال 1404 خاطر نشان کرد: افزایش رضایت مندی در حوزه آموزش و دانشجویی سبب گرایش حداکثری به دانشگاه آزاد خواهد شد. اگر فارغ التحصیلان این دانشگاه رضایت کافی از نحوه آموزش در این دانشگاه داشته باشند تبلیغ مناسبی برای انتخاب اول این دانشگاه توسط داوطلبان است.

ملک نژاد تاکید کرد: در شرایطی که بیشترین قبولی در تحصیلات تکمیلی و اشتغال اکثریت فارغ التحصیلان این دانشگاه بزرگ کشور، طنین انداز شود قطعا دستاورد چشمگیری برای این دانشگاه به حساب آمده تا انتخاب اول هر دانشجویی دانشگاه آزاد باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970430

وب گردی

وب گردی