بازیگران دیوار به دیوار کار خوبی نکردند!

تهیه کننده سریال «از یادها رفته»، گفت: من سال هاست به عنوان تهیه کننده با تلویزیون همکاری می کنم و فکر می‌کنم ارتباط ما با تلویزیون یک ارتباط دوطرفه است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، «علی اکبر تحویلیان» تهیه کننده سریال «از یادها رفته» گفت: من سال هاست به عنوان تهیه کننده با تلویزیون همکاری می کنم و فکر می‌کنم ارتباط ما با تلویزیون یک ارتباط دوطرفه است.

وی ادامه داد: بسیاری اوقات تلویزیون از لحاظ مالی استطاعت داشته و خوش حساب بوده بعضی مواقع هم با تاخیر بدهی های خود را پرداخت کرده است؛ ولی در نهایت به نظرم درست نیست که ما اگر دیر دستمزد خود را دریافت کردیم از شهرت خود و همچنین رسانه‌ها به عنوان ابزار استفاده ‌کنیم.

وی ادامه داد: زمانی‌که یک بازیگر با پروژه‌ای قراردادی را امضا می‌کند، بر اساس بندهایی که در قراردادش قید شده است، می‌تواند در صورتی که یکی از طرفین به وعده‌های خود عمل نکرد، از او به مراجع قانونی شکایت کند.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: مثلا چندی پیش برخی بازیگران گفته بودند که دستمزد خود را از پروژه دیوار به دیوار دریافت نکرده اند و آن را به تلویزیون ربط داده بودند. من نظرم این است که بازیگرانی که با رسانه‌ها گفت‌وگو کرده‌اند کار درستی نکردند؛ چراکه آنها با تهیه کننده و سازمان طرف حساب هستند و اگر می‌خواستند حق و حقوق خود را بگیرند، باید از طریق مراجع قانونی اقدام می‌کردند و مستقیم با تهیه کننده اثر صحبت می‌کردند چون ظاهرا تلویزیون دستمزدها را به تهیه کننده پرداخت کرده و از آن سمت در پرداخت ها تعلل به وجود آمده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 970477

وب گردی

وب گردی