باید با تمام وجود انقلاب اسلامی را پاس بداریم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بزرگ‌ترین نعمت ما انقلاب اسلامی است که باید با تمام وجود این انقلاب را پاس بداریم و ان‌شاءالله همه فرزندان این سرزمین قدر این نعمت را بدانند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین بازگشایی مدارس سما کشور در دبستان دخترانه هوشمند سما واحد قائم شهر با حضور دکتر محمد مهدی طهرانچی در حال برگزاری است. دکتر طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با تلاوت آیاتی از سوره قریش گفت: ما باید با هم باشیم و در هر شرایطی خداوند را بپرستیم که ما را از گرسنگی محفوظ می دارد و امنیت ما را نیز حفظ می کند‌.

او ادامه داد: امسال انقلاب ما ۴۰ ساله می شود و دشمن قصد دارد فرهنگ ما را با فضای مجازی، اقتصاد ما را با تحریم و امنیت ما را با گروه های وابسته به خارج تهدید کند و با این روش ها امنیت سرزمین ما را خدشه دار کند، ولی زهی خیال باطل؛ چون ما شما را داریم که نسل فردای انقلاب هستید.

دکتر طهرانچی تصریح کرد: باید دید چگونه می توان از فرهنگ ایرانی و اسلامی خود دفاع کنیم که در قرآن نیز خداوند شهری را مثال می زند که مردم آن در رفاه و آسایش کامل زندگی می کردند و با دستان خود ابزاری ساختند که امنیت خود را از دست دادند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بزرگ‌ترین نعمت ما انقلاب اسلامی است که باید با تمام وجود انقلاب را پاس بداریم و ان‌شاءالله همه فرزندان این سرزمین قدر این نعمت را بدانند.

دکتر طهرانچی در پایان با طرح این سوال از دانش آموزان خواست به آن پاسخ دهند که چگونه می توانیم قدر انقلاب را بدانیم و از آن محافظت کنیم؟ در دهه فجر به بهترین جواب ها از طرف سازمان چاپ و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی جوایزی اهدا می شود.
در انتهای مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی توسط دکتر طهرانچی نواخته شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970544

وب گردی

وب گردی