جزئیات  خبر خبرگزاری فارس را تکذیب می‌کنم/ موضوع اختلاس در دست پیگیری است

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه بوشهر با تاکید براینکه اختلاس چند ده میلیارد تومانی در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این منطقه را به شدت تکذیب می‌کنم، گفت: این موضوع  توسط حساب‌رسان خبره و بازرسان اعزامی از طرف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مسئولان منطقه بوشهر در دست پیگیری است.

مهرداد بیوکی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه بوشهر در گفت‌‎وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص اختلاس چند ده میلیارد تومانی در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این منطقه گفت: این خبر به هیچ وجه مورد تایید ما نیست.

او تصریح کرد: این موضوع توسط حسابرسان خبره و بازرسان اعزامی از طرف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مسئولان منطقه بوشهر در دست پیگیری است و به محض دریافت اطلاعات دقیق در خصوص صحت و سقم این موضوع اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

بیوکی افزود: این رقم چند ده هزار میلیاردی که عنوان می‌کنند؛ صحیح نبوده و به هیچ وجه مورد تایید ما نیست.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی بوشهر در پاسخ به این سوال آیا فرد متخلف از کشور خارج شده است؟ اظهار کرد: خانواده این فرد هم اکنون در بوشهر ساکن هستند و به هیچ وجه به خارج نرفته‌اند. پیشتر در خبرها مطرح شده است که خانواده ایشان به گرجستان متواری شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز؛ هم اکنون تیمی از بازرسی و حراست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای پیگیری موضوع به منطقه بوشهر اعزام شده‌اند. انتظار می رود پس از بررسی‌های لازم در خصوص اصلاح وضعیت بانکرینگ آن منطقه، اقدامات هوشمندانه‌ای جهت عدم تضییع حقوق ملت ایران، صورت پذیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970561

وب گردی

وب گردی