واکنش دو ستاره السد به دیدار با پرسپولیس

دو بازیکن تیم فوتبال السد قطر در خصوص رویارویی با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روزنامه العرب قطر، اکرم عفیف، ملی‌پوش قطری تیم فوتبال السد بعد از پیروزی 5 بر صفر مقابل الریان در هفته ششم لیگ ستارگان گفت: این پیروزی بزرگ را به هواداران تبریک می‌گویم و ما برای 2 بازی مهم نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس و بازی‌های لیگ ستارگان قطر سخت کار می‌کنیم. هدف‌مان در هر بازی بهترین‌ بودن است.

وی افزود: تیم السد گام به گام در مسیر پیشرفت و رسیدن به هدف است. ما پس از بازی هفته هفتم لیگ ستارگان برابر قطر اس‌سی تمرین‌های خود برای دیدار با پرسپولیس تشدید خواهیم کرد.

خوخی بوعلام، دیگر بازیکن السد قطر تصریح کرد: در هر بازی فقط روی عملکرد خودمان تمرکز می‌کنیم. السد قادر به تاج‌گذاری در لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا است و امیدوارم با حمایت منسجم هواداران این سطح فنی خوب خود را حفظ کنیم. ما پس از صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا که یک پیشرفت بزرگ است به مصاف الریان رفتیم. مسئله‌ای که به بازیکنان السد اعتماد به نفس زیادی بخشید.

بازی رفت تیم‌های السد و پرسپولیس ساعت 18:15 به وقت دوحه (18:45 به وقت تهران) روز 2 اکتبر (10 مهر) در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد دوحه برگزار خواهد شد. بازی برگشت نیز روز اول آبان ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 970568

وب گردی

وب گردی