تشریح رویکردهای جدید مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق

مشاور وزیر نیرو و سرپرست مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق، پشتیبانی «صنعتی و حاکمیتی» و نیز پشتیبانی «مدیریت کیفی و محیط زیستی» صنایع آب و برق را جزو رویکردهای جدید این مرکز برشمرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، فرهاد یزدان دوست با بیان این مطلب اظهار کرد: این مرکز با توجه به نیازهای روز در تلاش برای فراهم کردن پشتیبانی‌های لازم در زمینه‌های صنعتی، حاکمیتی و محیط زیستی و اهتمام به ایجاد هماهنگی شایسته با نگرش در هم‌تنیدگی (نکسوس) برنامه‌ها و اقدامات صنعتی- محیط زیستی آب، آبفا، برق و انرژی در وزارت نیرو در ابعاد بخشی، ملی و بین‌المللی خواهد بود.

او همچنین توجه به احکام قانونی برنامه‌های توسعه‌ای کشور، مصوبات شورای عالی حفاظت محیط زیست، قانون هوای پاک و همچنین ایجاد ساختار و تقویت مبانی محیط زیستی در دستگاه‌های دولتی و نیز اجرای اهداف کوچک‌سازی و چابک‌سازی ساختارهای دولتی را بخش دیگری از اهداف این مرکز برشمرد.

مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل ادامه داد: به منظور تقویت ساختارها و اقدامات HSE در وزارتخانه درصددیم تعامل شایسته‌ای با دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، معاونت تحقیقات و منابع انسانی و معاونت حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی برقرار شود تا ضمن تقسیم وظایف، امکان هم‌افزایی و تعامل هر چه بیشتر اقدامات و برنامه‌های ایمنی و بهداشت در وزارت نیرو فراهم گردد.

او با اشاره به انتخاب نسترن رحمتی، به عنوان معاون پشتیبانی صنایع آب و برق وزارت نیرو گفت: وی از نیروهای با سابقه و فعال محیط زیستی وزارت نیرو بوده و دارای تجربیات ملی و بین المللی ارزشمندی هستند و امیدواریم مرکز پشتیبانی با همراهی همکاران و تمامی دست اندرکاران، بتواند نقشی موثر در تعاملات و همکاری‌های درون سازمانی و بین بخشی در دو رویکرد فوق، ایفا نماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 970575

وب گردی

وب گردی