طهرانچی:  دانشگاه آزاد اسلامی، تجلیل و قدردانی از مدافعان حرم را وظیفه خود می‌داند

دکتر طهرانچی از جانباز مدافع حرم و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه سفر یک‌ روزه خود به استان مازندران که به منظور حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها صبح امروز در مدرسه سما واحد قائمشهر صورت گرفت، از مهدی سعیدی جانباز مدافع حرم و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری عیادت کرد.

دکتر طهرانچی در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، تجلیل و قدردانی از مدافعان حرم را وظیفه خود می‌داند، اظهار داشت: تکفیری‌ها می‌خواستند به حرم حضرت زینب (س) تعرض کنند همانطور که سالها پیش به حرم امیرالمؤمنین (ع) و دیگر ائمه معصومین (ع) حمله کردند؛ اما این بار با غیرت و بصیرت مدافعان حرم، تیرشان به سنگ خورد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: باعث افتخار است که در دانشگاه آزاد اسلامی میزبان ایثارگران و مدافعان حرم هستیم و به خود می‌بالیم که این دانشگاه تاکنون 60 شهید در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) تقدیم کرده است.

در پایان این دیدار، تابلوی یادبودی برای قدردانی از زحمات این جانباز مدافع حرم تقدیم وی شد.

گفتنی است مهدی سعیدی کارمند معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری است که از جانبازان دفاع مقدس بوده و سال 96 نیز در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه مجروح شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 970581

وب گردی

وب گردی