موسوی:  گرو و نیومایر نتوانستند گرهی از کار استقلال باز کنند

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: الحاجی گرو و مارکوس نیومایر تاکنون نتوانسته اند گرهی از کار استقلال باز کنند.

علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد تساوی بدون گل استقلال مقابل نساجی در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه ذهن بازیکنان استقلال در قطر جا مانده بود و این موضوع کاملا در بازی بچه ها به چشم می آمد. استقلال شانس زیادی برای پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت؛ اما حذف تلخ باعث شد بازیکنان نتوانند به راحتی با این اتفاق کنار بیفتند.

وی ادامه داد: استقلال چوبِ نقل و انتقالات را می خورد. مدیران باشگاه زمان زیادی را از دست دادند، همچنین چند بازیکن مهم و تأثیرگذار از تیم جدا شدند، در حالی که جانشینان خوبی جذب نشدند. می بینیم الحاجی گرو و مارکوس نیومایر تاکنون نتوانسته ‌اند گرهی از کار استقلال باز کنند.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: از طرف دیگر استقلال از داشته های خود به خوبی استفاده نمی کند. وقتی بازیکن مستعدی مثل مهدی قائدی روی نیمکت هست، باید از وجودش بهره برد تا بتواند در لحظات حساس به کمک تیم بیاید.

موسوی در پایان گفت: امیدوارم استقلال، ذهنش را برای دربی خالی کند و با تمام توان به مصاف پرسپولیس برود. پیروزی در دربی می تواند تا حدی غم حذف از آسیا را از ذهن هواداران پاک کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970591

وب گردی

وب گردی