بازدید دکتر طهرانچی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در سفر یک روزه خود به استان مازندران از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی ظهر امروز پس از ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و حضور در نماز جماعت ظهر و عصر، از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بازدید کرد.

دکتر طهرانچی در جریان این بازدید، ضمن گفت و گو با دانشجویان و پژوهشگران فعال در این نمایشگاه، از نزدیک در جریان فعالیت های آنان قرار گرفت.

از جمله محصولات دانش بنیان که در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در معرض دید علاقمندان قرار گرفت، محصولاتی نظیر کپسول گیاهی خیار تلخ، کپسول ژل رویال، سامانه انهدام پسماندهای شهری متحرک، کرایو برقی بدون نیاز به کپسول، دستگاه عابرچاپ، سامانه مدرسه هوشمند، قرائت گر از راه دور کنتور آب، دستگاه کنترل هوشمند بیلبورد، خوراک اکسترود ماهی قزل آلا و... است.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی صبح امروز در سفر یک روزه به استان مازندران، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در دبستان دخترانه هوشمند سما واحد قائمشهر به صدا درآورد و پس از آن با حضور در واحد قائمشهر به مقام شامخ شهدای گمنام دفاع مقدس این واحد ادای احترام کرد. همچنین عیادت از جانباز مدافع حرم و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری از دیگر برنامه های دکتر طهرانچی در این سفر بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 970603

وب گردی

وب گردی