صداها در زبان انگلیسی خواندنی شد

کتاب « صداها در زبان انگلیسی » یا شناسایی آواها و تلفظ صحیح لغات تالیف دکتر محدثه امینی هرسینی، دکتر زهره محمدی و دکتر ناتاشا پوردانا از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه این دانشگاه و با همکاری واحد کرج منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، این کتاب مقدمه ای است برای شناسایی آواها و تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی است که برای دانشجویان این رشته در مقطع کارشناسی و افرادی که قصد تدریس این زبان را دارند تدوین شده است.

این کتاب از منابع درسی گویش آمریکایی و بریتانیایی استفاده کرده است و در این کتاب از روش های موثر و موفقیت آمیز آموزشی به روز تهیه شده و شامل تئوری آواها و تلفظ صحیح به همراه موارد مهم و الزامی در زبان انگلیسی است.

کتاب « صداها در زبان انگلیسی » به عنوان منبع اصلی در کلاس یا به منظور مطالعه انفرادی به عنوان درس کمکی در مقطع کارشناسی ارشد گردآوری شده است که میتواند یک نیمسال تحصیلی 14 هفته ای یا بیشتر را پوشش دهی کند و میتوانند با دیگر کتاب ها در این زمینه رقابت کند . همچنین این کتاب برای افرادی که هیچ آشنایی با آواشناسی انگلیسی ندارند بسیار مفید است .

کتاب « صداها در زبان انگلیسی » یا شناسایی آواها و تلفظ صحیح لغات با عنوان اصلی the sounds of English understanding phonetics & phonology تالیف دکتر محدثه امینی هرسینی هیات علمی استادیار بخش زبان و ادبیات انگلیسی، دکتر زهره محمدی عضو هیات علمی و استادیار بخش مترجمی زبان و ادبیات انگلیسی، دکتر ناتاشا پوردانا عضو هیات علمی و استادیار و مدرس زبان انگلیسی در154 صفحه، شمارگان هزار نسخه و با قیمت 20 هزار تومان توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد کرج منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970616

وب گردی

وب گردی