روش شناسی قرآن کریم منتشر شد

کتاب روش شناسی قرآن کریم با عنوان اصلی Subjective-Structural Study & Research in the Quran: Methodology توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، کتاب Subjective-Structural Study & Research in the Quran: Methodology، با تمرکز بر روش متودولوژی توسط سه نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدرضا آرام، دکتر محمد علی لسانی فشارکی، دکتر حسین مرادی زنجانی نگارش شده است.

این کتاب در سه محور آموزش قرآن به عنوان یک زبان، شیوه تحقیق موضوعی، سوره شناسی و ساختار معنایی سوره ها و همچنین آموزش متدولوژوی و روش های تحقیق در قرآن نوشته شده است.

مولف این کتاب تاکنون 16 عنوان کتاب در زمینه های قرآنی منتشر کرده است که یک سوم این تعداد به زبان انگلیسی منتشر شده است. با توجه به اینکه در فضای بین المللی و علمی آرای اندیشمندان شیعی و قرآنی کمتر به سایر زبان ها نوشته شده است، اکثر مراکز علمی غربی باورهای درستی از عقاید و اصول معارف شیعه ندارند. در این رابطه نگارش کتاب هایی از این دست، به فهم معارف عمیق قرآنی و شیعی به سایر ملت ها کمک می کند.

کتاب « روش شناسی قرآن کریم» کاملا درسی است و یکی از کتابهای بسیار مفیدی است که نه تنها برای دانشجویان دوره زبان تخصصی دکتری و برای روش تحقیق قرآنی نیز مورد استفاده بوده زیرا علاوه بر تقویت زبان انگلیسی دانشجو، شیوه های تحقیق قرآنی و سوره شناسی در قرآن را آموزش می دهد.

کتاب Subjective-Structural Study & Research in the Quran: Methodology تالیف محمدرضا آرام، در 126 صفحه، شمارگان هزار نسخه و با قیمت 40 هزار تومان توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970685

وب گردی

وب گردی