والیبالیست‌ها با شکست به خانه برگشتند

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان مقابل آمریکا شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر صفر مقابل آمریکا شکست خورد.

ایران در آخرین بازی خود از مسابقات قهرمانی جهان با ترکیب سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، جواد معنوی نژاد، علی شفیعی، امیرحسین توخته و مهدی مرندی (لیبرو) به میدان رفت.

جان اسپراو، سرمربی تیم ملی آمریکا هم برای شروع بازی از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد و به بازیکنان اصلی‌اش استراحت داد.

بازیکنان ایران در ست نخست 25 بر 23 بازنده شدند. در ست دوم، مرتضی شریفی جای جواد معنوی نژاد را گرفت. نتیجه این بازی اگرچه برای تیم ملی ایران و آمریکا، تفاوتی نداشت اما برای بازیکنان ایران مهم بود بعد از عدم راهیابی به جمع 6 غول جهان والیبال، مسابقات را حداقل با پیروزی تمام کنند. ایران تا امتیاز 20، تیم برتر میدان بود و تا امتیاز 24 هم پا به پای آمریکا امتیاز گرفت اما دفاع روی تور بسیار خوب بازیکنان آمریکا باعث شد تا نتیجه ست دوم 26 بر 24 بار هم به سود آمریکا باشد.

بازیکنان آمریکا در ست سوم هم برتری خود را حفظ کردند. نتیجه ست سوم 26 بر 24 به سود آمریکا بود.

با این شکست کار شاگردان کولاکوویچ در مسابقات قهرمانی جهان به پایان رسید. پیش از این ایران شانس صعود به جمع 6 تیم برتر را از دست داده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 970696

وب گردی

وب گردی