مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا هستیم

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور مهندس جهرودی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا، جمعی از فرماندهان سپاه استان، فرمانده بسیج سایپا، فرماندهان بسیج شرکت های گروه و جمعی از مدیران ارشد، بسیجیان و خانواده شهدا و ایثارگران در مجتمع صنعتی سازه گستر آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، جهرودی ضمن بازدید از دستاوردهای شرکت های گروه، امنیت کشور را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و ازخود گذشتگی راه شهدا را ادامه دهیم و در سنگر صنعت مسیر رشد و تعالی کشور را هموار سازیم.

او خاطر نشان کرد: امروز کشور درگیر یک نبرد تمام عیار با استکبار جهانی است به نحوی که تمامی ایادی کفر در مقابل کشور ما ایستاده اند اما نه به شکل مستقیم، بلکه از طریق جنگ اقتصادی و با از بین بردن اشتغال، سعی در ایجاد مشکلات داخلی در کشور دارند؛ البته باید در این خصوص ما به عنوان صنعتگران کشور هوشیار باشیم و ترفندهای دشمنان را با کار وتلاش مضاعف خنثی کنیم.

مدیر عامل گروه سایپا افزود: دشمنان با شناخت تمام جوانب از مردم و کشور و با بهره گیری از مشاوران متعدد، تئوری های خودشان را جهت ضربه زدن به کشور دنبال می کنند و در این نبرد نا برابر، باید با استراتژی منسجمی در برابر توطئه های استکبار با مسئولیت پذیری و تقویت فرهنگ از خودگذشتگی توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

جهرودی، تحریم واردات قطعات منفصله خودرو را در راستای کاهش اشتغال در کشور دانست و گفت: دشمن اشتغال کشور را هدف قرار داده است و می خواهد که با تعطیلی واحدهای تولیدی، سطح اشتغال در کشور کاهش یابد و در چنین شرایطی باید در مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار هوشمندانه و با تمام توان برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم.

او خاطر نشان کرد: امنیت امروزمان را مدیون شهدا و ایثارگرانی هستیم که جان و مال خویش را تقدیم اسلام و ایران کردند و اکنون وظیفه ماست تا با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در برابر آسیب ها و خطرات ایمن کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 970701

وب گردی

وب گردی