زمانی: دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور است

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: بیش از ۵۰ مرکز و نمایندگی دانشگاه پیام نور در سایر کشورها فعال بوده و ۵۰۰ مرکز واحد در سراسر کشور دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجمع عمومی دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام، صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

دکتر حمیدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور به شمار می رود که دارای 500 مرکز در سراسر کشور است و حدود 400 هزار دانشجو در سه مقطع کارشناسی،‌ کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: حدود 4000 عضو هیات علمی در دانشگاه پیام نور مشغول به فعالیت هستند. سیستم آموزشی این دانشگاه یک سیستم آموزشی باز است که با شیوه آموزش ترکیبی دروس را ارائه و به گونه‌ای طراحی شده است که منابع درسی این دانشگاه در تمام سطح کشور به صورت یکسان ارائه می‌شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات پایان ترم این دانشگاه به صورت همزمان و یکسان در تمامی رشته‌ها برگزار می‌شود.

وی در زمینه محتوای درسی دانشگاه پیام نور افزود: محتوای دروس این دانشگاه به صورت کتاب و محتوای الکترونیکی به دانشجویان سراسر کشور ارائه می‌شود.

زمانی بیان کرد: علاوه بر مراکزی که در داخل کشور فعال هستند، بیش از 50 مرکز و نمایندگی دانشگاه پیام نور در سایر کشورها مشغول به فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به دنبال این است که هر فرد علاقه‌ مند به تحصیل را در سیستم آموزشی ایران و سایر مراکز دنیا تحت پوشش آموزش‌های ترکیبی خود قرار دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری مجمع عمومی دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام این است که بتوانیم مراکز این دانشگاه را در سایر کشورها به خصوص کشورهای اطراف و اسلامی توسعه داده تا با این روش دانشجویان خارجی بیشتری جذب شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970754

وب گردی

وب گردی