می‌دانید و می‌دانیم انتقام سختی خواهیم گرفت

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به حادثه تروریستی اهواز تأکید کرد: قول می‌دهیم واکنشمان به این ماجرا پشیمان کننده، ویرانگر و نابودکننده باشد، این ماجرا خاتمه نیافته است.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز خطاب به تروریست‌ها اظهارداشت: هنگامی که عزیزان و دانشمندان ما را در خیابان ترور کردید انتقام ما را دیدید، شما می‌دانید ما چه کردیم.

وی افزود: وقتی شهید الله دادی را در جولان به شهادت رساندید، متوجه شدید ما چگونه انتقام می‌گیریم. وقتی در پایگاه تی‌فور جوانان ما را شهید کردید، عکس‌العمل ما را دیدید.

سلامی تأکید کرد: آمریکایی‌ها هم باید بدانند و ما به آنها هشدار می‌دهیم، شما فقط شکست خوردن را یاد گرفته‌اید. در مکتب ما آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها فقط آموخته‌اند چگونه شکست بخورند. شما نتوانستید امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنید و حزب‌الله آنقدر قدرت گرفته است که قادر است امروز در هر جنگی طومار صهیونیست‌ها را در هم بشکند و او را در مرز بین مرگ و بقا نگه داشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شما (آمریکا) نتوانستید نقشه صلح و راه خاورمیانه جدید را به فرجام برسانید و شکست خوردید. شما نتوانستید سوریه را تجزیه کنید و نظام بشاراسد را ساقط کنید و او ماند و شما رفتید.

سلامی ادامه داد: شما نتوانستید عراق را تجزیه و بر این کشور سیطره سیاسی پیدا کنید و هواداران انقلاب در آنجا بودند و خواهند ماند. شما نتوانستید عربستان را از باتلاق یمن نجات دهید. شما در طبس خاکستر شدید آن زمان که نیت کردید در قلب این کشور پیاده شوید.

وی خاطرنشان کرد: تفنگ‌داران شما را دستگیر کردیم و شما نتوانستید هیچ غلطی بکنید. شما هرگز نخواهید توانست و به یاد داشته باشید این سرزمین مردان و زنان بزرگی دارد که افتخارات بزرگی را در تاریخ ایجاد کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به حادثه تروریستی اهواز تأکید کرد: قول می‌دهیم واکنشمان به این ماجرا پشیمان کننده، ویرانگر و نابودکننده باشد.

وی افزود: هرگز هیچکس نخواهد توانست بر کودکان ما در این سرزمین بتازد. این ماجرا خاتمه نخواهد یافت. ما اخطار می‌دهیم به همه کسانی که پشت این ماجرا هستند. آنها می‌دانند و ما هم می‌دانیم که انتقام می‌گیریم.

سلامی در پایان اظهار داشت: جان من فدای کودکانی که تصاویرشان را در این حادثه دیدیم که مثل کودکان غروب عاشورا ترسان و لرزان فرار می‌کردند اما آنها پناهگاهی نداشتند ولی در این‌جا مردمان فداکار و نیروهای مسلح کودکان را در آغوش گرفتند و به آنها آرامش دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970756

وب گردی

وب گردی