زیدان گزینه بکهام برای سرمربیگری تیمش

اسطوره فوتبال انگلیس می خواهد سرمربی پیشین رئال مادرید را به لیگ حرفه ای آمریکا ببرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیوید بکام که اخیراً از نام و لوگوی باشگاه جدید خود یعنی اینتر میامی که قرار است از سال 2020 در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) رقابت کند، رونمایی کرد، مصمم است تیم خود را تبدیل به قدرت اصلی این لیگ کند.

گفته می‌شود اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس چشم به جذب لیونل مسی دارد و فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا هم جزو اولین کسانی بوده که به بکام بابت تأسیس این باشگاه فوتبال تبریک گفته است.

بکام در مورد احتمال به خدمت گرفتن فوق‌ستاره بارسلونا اظهار داشت: کسی چه می‌داند، شاید بتوانیم در چند سال آینده مسی را در اینتر میامی ببینیم. ما می‌خواهیم بزرگترین باشگاه در آمریکا را ایجاد کنیم و این بدین معناست که باید بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیریم.

نشریه «میرر» انگلیس هم مدعی شد یکی از اولویت‌های دیوید بکام در اینتر میامی، انتخاب سرمربی خواهد بود، از این رو مذاکرات اولیه در این خصوص را با زین‌الدین زیدان آغاز کرده است؛ مربی موفقی که پس از کسب 9 عنوان قهرمانی مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل گذشته از سرمربیگری رئال مادرید استعفا کرد.

زیدان که در زمان بازیگری‌اش با دیوید بکام در رئال مادرید همباری بود، در هفته‌های اخیر شایعه حضورش روی نیمکت منچستریونایتد در صورت اخراج ژوزه مورینیو مطرح بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 970774

وب گردی

وب گردی